Friday 10 December 2010

Semua pemilik blog ada ni..

Malam tadi lepas main futsal aku skodeng n terjah blog2 kawan2 blog.. sambil layan fb aku jugak layan lagu jiwang karat.. heHe.. tengah2 skodeng tu baru aku perasan yang majoriti blog2 yg aku skodeng semua ada papar iklan nuffnang.. sape x kenal @ xtau nuffnang?? agen pengiklan yang tersohor pada pembloger2 pada abad ini.. haHa..

Pada mula aku create blog ni aku dah terbaca pasal nuffnang ni.. tapi aku malas nak daftar sebab aku buat blog ni just untuk suke2 je.. Dan aku rasa blog aku bukannya femes pun nak pasang iklan2 ni.. kal0 nak dibandingkan dengan Ben Ashaari mmg jauh panggang dari api laa.. taPi lepas aku skodeng blog2 malam tadi, rasa nak daftar laa pulak.. bukannya rugi pun kal0 daftar kan?? s0, aku pun daftar laa nuffnang.. lepas aku daftar aku copy kod kat blog aku.. tapi ada error..


-paparan ni yg keluar-

TOLONG!!! ADA SAPE2 YANG BOLEH TOLONG?? PLIzzZZ..


9 comments:

  1. penah jadi kt aku dulu.. maybe ko tersalah letak kod dengan betul.. check balek elok2.. =)

    ReplyDelete
  2. sy rse awk salah letak kod kot.. cuba tgk betul2.. tak pun awk letak je iklan kat leader board and sidebar je..

    sy skrg ni dah makan hati dgn nuff, sebab dulu dapat BE tak de earning apa2.. then sekrang ni just letak je .. biar je dia naik dgn sndiri ... hahaha

    ReplyDelete
  3. ai pun x berapa nak reti pasal ni lah geng...adehhh!!! ai punye tu pun just suka² je...x penah nak bukak or check account nye...
    koh koh koh

    ReplyDelete
  4. kai n ain: kite ambik satu kod je kan?? letak dekat add gadget HTML kan??

    ain: xpe.. nnti ade rezki xkan kemane.. :)

    bro_monday: aku tgk nuffnang ni dh mcm cop sirim blog.. bkn nk fulus die sgt pun.. tp kal0 dpt alhamdulillah.. haHa

    ReplyDelete
  5. wAaaaa!!! msh x dpt.. tgk tutorial senang je.. copy paste.. dah banyak kali cube.. msh x dpt..

    ReplyDelete
  6. cik Gallus: sy nak copy code nuffnang kat blog... tp kuar error kat atas tu.. camne ek.. dh bnyk kali cube..

    ReplyDelete
  7. pastikan nama blog kt nuffnang same dgn nama blog ne.. kalau x silap tgk tutorial kt nuffnang tuh btol2.. adew 2 tutorial.. utk profile classic or 2.0..

    kene tgk betol2 bro..

    ReplyDelete
  8. kai:dh dpt.. silap taip URL kat nuffnang.. thankz bro..

    ReplyDelete

Cepatnya Masa Berlalu

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat sahabat2 blogger ejulz... Harap semuanya dalam keadaan sihat.. Tak berasa hampir 4 bulan tak update...