Friday 18 February 2011

Ceramah Sempena Maulidur Rasul

Assalamualaikum semua,

Mata ejulz dah ngantuk sebenarnye ni.. tapi sebelum ejulz tido, nak cerita sikit ape yg berlaku arini.. Arini ejulz ada buat program ceramah bersempena Maulidur Rasul kat ofis.. Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar walaupun fikiran ejulz agak bercelaru. Untuk membuat sesuatu program bukannya mudah.. Ada sahaja halangan yang menanti.. Namun, ejulz bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dengan izinNya majlis tersebut berjalan dengan lancar.

Ejulz pilih tajuk "Nilai Peribadi Rasulullah S.A.W Dalam Pengurusan Islam".. Ejulz pilih tajuk tu supaya ejulz dan kawan2 di ofis boleh mencontohi akhlak Rasulullah dalam pengurusan @ kerja..

Lepas ni nak buat satu kuiz agama pulak.. Insyaallah kalau xde aral yang melintang kuiz tersebut akan dijalankan.. Cuma sekarang ni ejulz masih xtau nak buat kuiz macam mana.. Kepada kawan2 blogger yang kreatif sekalian, kalau ada idea yg menarik boleh laa kongsi2 kat sini k.. Salam n gud nite.. :)

dah ngantuk ni.. zzzzZZZZzzZZZZzzzz

No comments:

Post a Comment

Cepatnya Masa Berlalu

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat sahabat2 blogger ejulz... Harap semuanya dalam keadaan sihat.. Tak berasa hampir 4 bulan tak update...