Friday 3 June 2011

PEMAKLUMAN KEPADA PELAJAR TAJAAN JPA DI UITM (DIPLOMA) –PROGRAM IJAZAH DALAM NEGARA 1 (PIDN1/2011)

Pelajar tajaan JPA di UiTM (Diploma) di bawah PIDN1/2011 dikehendaki menghantar dokumen perjanjian (3 salinan) dan Borang Setuju Terima /Lampiran B (2 salinan) yang telah lengkap ke Pejabat Hal Ehwal Pelajar (HEP) di kampus cawangan masing-masing sebelum 5/6/2011 (Ahad).

 
Kegagalan untuk menghantar dokumen pada tarikh yang ditetapkan akan menyebabkan kelewatan bayaran biasiswa kepada pelajar. Sebarang pertanyaan sila hubungi 03-8885 3393/3061 atau emel ke suzianti.zainal@jpa.gov.my  atau hasaliza.nawi@jpa.gov.my .

 
p/s: ejulz nak ucapkan semoga berjaya kepada adik2 yg bakal melanjutkan pelajaran di menara gading.. Teruskan usaha dan jadikan ibu bapa sbg sumber inspirasi untuk terus berjaya dalam pelajaran.. gud luck.. :)

7 comments:

  1. asroL : JPA KEBANGGAAN KITA....koh koh koh

    ReplyDelete
  2. asroL : ('',) harap info ni berguna kepada semua...

    ReplyDelete
  3. BRO_MONDAY : harap2 camtu laa.. harap2 dpt disampaikan kpd anak2, adik2 @ kawan yg dpt tajaan.. takut terlepas pandang..

    ReplyDelete
  4. SuTeRa : harap dapat ingtkan adik2 kpd kwn2 yg mendapat tajaan.. supaya x terlepas pandang.. kalo terlepas pandang rugi laa x dpt.. heHe

    ReplyDelete
  5. nnt ada info lagi,post lagi k kat n3...mana tau bole dguna kan untuk sy lak pd ms akan dtg....hehehehe..

    ReplyDelete

Cepatnya Masa Berlalu

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat sahabat2 blogger ejulz... Harap semuanya dalam keadaan sihat.. Tak berasa hampir 4 bulan tak update...