Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Sunday, 25 February 2018

Mee Udang Asajaya

Alhamdulillah berkesempatan menikmati kelazatan Mee Udang di Asajaya Cafeteria. Petang tadi balik dari rumah mentua singgah di Asajaya Cafeteria. Tercari-cari jugak kedai makan ni seperti yang diviral dalam fb.. Alhamdulillah jumpa jugak. hehe


Tu diaaaaaa.. Udang ada 3 ekor.. besar2 semuanya.. Sape2 teringin boleh la singgah di Asajaya Cafeteria di Pasar Asajaya, Samarahan. 1 pinggan RM25..


-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Haaaaa.. sampai ke telinga senyum Si Lala tgk udang ni.. hurmmm.. hasil pujukan rayu pada ejulz.. rabak poket.. hahaha


Alhamdulillah kenyang. Memang berbaloi.. Licinnnnn... hahaha





20 comments:

  1. Besarnya udang sebesar harganya juga yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekali sekala.. x dpt selalu. hehe

      Delete
  2. puas hati makan udang besar macam ni..

    ReplyDelete
  3. Mahalnya rega mee ya ejul..tapi bila tga udang besar..alu sik tertga agik rega..😂😂😂

    ReplyDelete
  4. Menyesal baca entry..kongaja tul..tgk gambar dan dan perut berbunyi kruk krak kruk krak

    ReplyDelete
  5. dah lama xmakan mee udang. last makan masa pergi melaka dulu. kalau mahal tp sedap berbaloi. kalau xsedap rasa satu pembaziran. ahahhaa

    ReplyDelete
  6. Jauhnya nak pergi Samarahan, tapi nampak menu memang menggiurkan ni :(

    ReplyDelete
  7. besarnya udang! dah lah azah kaki makan udang. adehhh

    ReplyDelete
  8. perghhhhh
    sedapnya nampak udang2 tu

    ReplyDelete
  9. oii sedapnyaaa tapi mahal sket la ea..rm25..teringat mee udang dekat perak...

    ReplyDelete
  10. fuuhhh sedapnya nmpk...menyelerakan laaa...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...