Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Monday, 2 April 2018

Senarai Pengomen Tegar MAC 2018

Terima kasih kepada rakan2 blogger yang rajin singgah & komen entry blog ejulz yang x seberapa ni k..



Jom terjah blog diorang ni k.. ^_^




Siapakah bakal tersenarai dalam entry 'Pengomen Tegar APRIL 2018' blog ejulz? kita tunggu dan lihat.. hehehe
 
 

19 comments:

  1. Tahniah.. kita pun jarang ke sini.. hihi

    ReplyDelete
  2. Tahniah diucapkan pada yang tersenarai.. Oh ya.. Nak bagitau nie..

    TAHNIAH diucapkan pada awk kerana menjadi salah sorang top commentor sy.. Jemput singgah..

    http://starlavenderluna.blogspot.my/2018/04/top-commentor-mac-april-2018.html

    ReplyDelete
  3. tahniah kepada semua yg tersenarai :)

    ReplyDelete
  4. Alaaa..tak senarai lah pulak.hehe.insyaALLAH akan rabia singgah ke sini ye

    ReplyDelete
  5. Eh, nama saya ada kat situ..rasa macam dah lama tak singgah kat sini. Congrats diri sendiri :P

    ReplyDelete
  6. tak pernah perasan lak top komentar tu..hahah ade pula tersenarai..thanks tau

    ReplyDelete
  7. yayyyy tersenarai :D wuhooooo. ejulz pun tersenarai dalam pengkomen tegar blog azah :)

    ReplyDelete
  8. rajinnye..fiqa ni bila lah ada masa nak terjah blog rakan2 yang lain..huhu..update entry pun berlagu

    ReplyDelete
  9. baru aje tergerak hati nk belajar tulis tulis kt blog ni. lama dah tinggal. haiii

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...