Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Wednesday, 11 July 2018

Misha Omar - Sampai Bila (OST Jangan Benci Cintaku)

Andai dapat kau dengar ombak hati ini
Dihempas sepi tiada berlagu
Dulu tenang dan dilayari kasihmu
Kini dilanda gelora tak menentu

(Chorus)
Sampai bila, harus ku bertanya
Firasat hatimu, yang terus membisu
Segala dendamku
Kini telah menjadi bebanan jiwa
Saat kau mencari pengganti cinta

Dalam rindu yang tak bererti apa lagi
Biarkan aku kini sendiri
Oh pergilah dengan dia yang kau cinta
Dan tak perlu kau di sini mengungkit kesilapan

(Chorus 2)
Padamu aku hanya
Kaca yang tak berharga
Pudar seri... kosong... kelam... tak bermakna

oooh
Ku melangkah dengan hati yang kecewa
Moga ada secebis ketabahan mengubati

Lirik : Fedtri Yahya & Shah Shamsuri
Lagu : Sharon Paul





Sedih dengar lagu ni.. huhu

12 comments:

  1. liriknya sedih.. Sha tak pernah dengar lagu ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih tgk kisah mcm ni wpun dlm drama.. hurmm

      Delete
  2. ehh lagu baru ke?tak pernah lagi dengar..suka misha kne cari lagu nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. OST drama tv3 jam 7 skang ni. hehe

      Delete
  3. Baru jer dengar tadi... Maklum la drama tak tengok...

    ReplyDelete
  4. best kan lagu ni,, sesuai dengan drama dia.

    ReplyDelete
  5. Sedih sungguh liriknya...menepati dgn jalan cerita drama Jangan benci cintaku..membuai rasa jiwa yang terluka.Semoga Fika dan Shah kekal bahagia ke syurga.

    ReplyDelete
  6. Lagu ini lah rabia cari selama ini..tq for sharing lagu ni tau.misha omar mmg terbaik.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...