Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Thursday, 28 June 2018

Halalkan Hati Yang Ku Curi


Dah tamat cerita Halalkan Hati Yang Ku Curi.. Ejulz setuju dengan cara nenda tu ajar cucu dia. Walaupun dia begitu sayangkan cucunya, tapi dia tidak taburkan kemewahan kepada cucunya. Dia ajar cucunya erti kesusahan..



5 comments:

  1. Tak berkesempatan nak tengok. Tapi tajuk cerita macam best.

    ReplyDelete
  2. Mun sik belajar erti susah.. .Ya lah molah jadi boros... Tapi sian juaklah kaya... Tetiba jatuh miskin kan... Apa2 kita kenak bersyukur dgn apa yang kita ada.

    ReplyDelete
  3. Ngam ngajar cucu keda ea.mun sik, alu sik bdikari cdaknya

    ReplyDelete
  4. salah jugak cara nenda tu sebab dia lepas tangan terus sedangkan nenda tu dibesarkan dengan kemewahan jugak. Dalina pun hidup mewah tapi Isha dengan Faiz merempat sampai makan dalam tong sampah

    ReplyDelete
  5. Tak follow sangat drama ni.. Sebab pelakon dia tak berapa minat..kikiki..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...