Dah tamat cerita Halalkan Hati Yang Ku Curi.. Ejulz setuju dengan cara nenda tu ajar cucu dia. Walaupun dia begitu sayangkan cucunya, tapi dia tidak taburkan kemewahan kepada cucunya. Dia ajar cucunya erti kesusahan..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Kenapa macam x dapat komen?
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...

Tak berkesempatan nak tengok. Tapi tajuk cerita macam best.
ReplyDeleteMun sik belajar erti susah.. .Ya lah molah jadi boros... Tapi sian juaklah kaya... Tetiba jatuh miskin kan... Apa2 kita kenak bersyukur dgn apa yang kita ada.
ReplyDeleteNgam ngajar cucu keda ea.mun sik, alu sik bdikari cdaknya
ReplyDeletesalah jugak cara nenda tu sebab dia lepas tangan terus sedangkan nenda tu dibesarkan dengan kemewahan jugak. Dalina pun hidup mewah tapi Isha dengan Faiz merempat sampai makan dalam tong sampah
ReplyDeleteTak follow sangat drama ni.. Sebab pelakon dia tak berapa minat..kikiki..
ReplyDelete