Skip to main content

Giveaway by ejulz & wafacw




Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw

1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja;
2. Buat satu entri bertajuk "Giveaway by ejulz & wafacw". Letak banner di atas dan backlink ke post ini;
3. Follow blog ejulz dan wafacw;
4. Follow IG ejulz dan wafacw;
5. Tinggalkan penyertaan korang di post ini;
6. Pemilihan pemenang dengan menggunakan random.org dan hadiah RM20 untuk seorang pemenang.

Tarikh Tamat : 15 SEPTEMBER 2020

SENARAI PESERTA:

30. TAMAT













Comments

  1. join juga

    http://www.zianaeunos.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  2. join https://belogsjm.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw-15-september.html

    ReplyDelete
  3. Atie joined

    https://zieyaweasley.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  4. join :)

    https://www.tiarasaphire.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  5. good luck kepada semua yang join !

    ReplyDelete
  6. Selamat bersegmen and goodluck yang join ✨๐ŸŒธ

    ReplyDelete
  7. done ejulz =)
    https://nurasyiqin201.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  8. join :D https://youthayuju.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  9. Naim join

    https://pemudattbc.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  10. goodluck kpd penganjur & peserta..

    ReplyDelete
  11. Joined

    https://www.faizzahamir.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  12. Good luck kepada semua!! nanti Cik TK join sekali!

    ReplyDelete
  13. https://karyaku-paridahishak.blogspot.com/2020/09/malaysia.html#comment-form

    ReplyDelete
  14. Mama join ye Ejulz
    http://www.mamapipie.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  15. bismillah

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  16. Cik TK join sekali!!

    https://tetikusmerah.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  17. selamat maju jaya kpd semua peserta n penganjur....

    ReplyDelete
  18. saya join ya =)

    http://at-tarmizi.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  19. lamak sik singgah ctok. thanks kerana menjemput. kmk join.
    https://www.fizacrochet.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  20. Assalamualaikum, datang join dan support..
    https://www.shikinrazali.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  21. join jugak dan support

    https://mummysupplementshop.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  22. Fizah join jugak.

    https://www.fizahabdulhalim.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  23. Good Luck semua!

    nanti shida join.

    ReplyDelete
  24. https://www.cikash.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  25. https://www.linazlina.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  26. joinnnn

    https://www.mialiana.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  27. saya join :)
    https://byfarahw.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  28. assalamualaikum , saya join ye :)

    https://kogoro-mauru.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  29. done joined!

    https://denhanda.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  30. Saya join!! ��

    https://theopulentus.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  31. join sini ye ejulz :)

    https://www.farhanajafri.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  32. nieyl dtg join n support :)

    https://www.nieylanadia.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  33. shida join :)
    http://www.duniashida.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  34. Salam kenal. Ira join.

    https://ira-fizah.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  35. Saya join ya Ejulz...

    https://weolls.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete
  36. Done join

    https://itsmelyya.blogspot.com/2020/09/giveaway-by-ejulz-wafacw.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)