Skip to main content

Posts

Showing posts from April, 2015

AKAMIKA GIFT : Sticker Foam Magnet

Jom tempat Sticker Foam Magnet.. letak gambar family.. Comel. Cantik.. :) Nak tempah? Klik SINI ..

Blog ku SURAM dan BERDEBU..

KAMPUNG KAMEQ dah x semeriah dulu.. Ramai yang lalu lalang.. Ramai yang singgah.. Ramai yang beri nasihat.. Tapi kini hanya sekadar blog biasa.. Sedih...

SCR "Family Dinner"

Alhamdulillah. Baru lepas dinner kat Singapore Chicken Rice (SCR). Rezeki abang ipar belsnja. Org belanja sedap je rasa. Hehee. Perut dah kenyang, hari pulak hujan.. hehee.. faham2 je laa. Hehee. Sedap la tido jawabnya. Hehe *Kepada yg belum join segmen ejulz, jemput join k. Mana tau rezeki k0rang. Ajak kwn2 join sekali.

Half Pearl Sunflower

Berminat? Usha kat SINI k..   Tolong letak syiling kat tabung kawen Ejulz kat SINI dan SINI  k.. ^_^

Senarai Peserta SEGMEN : Ucapan Hari Lahir Buat 'Si Lala' Pada 13 Mei

1.  http://adna2029.blogspot.com/2015/04/segmen-ucapan-hari-lahir-buat-si-lala.html?ref=kakiping 2.  http://www.mrsyatie.blogspot.com/2015/04/segmen-ucapan-hari-lahir-buat-si-lala.html 3.  http://nonasani.blogspot.com/2015/04/segmen-ucapan-hari-lahir-buat-si-lala.html 4.  http://www.cekgunorazimah.com/2015/04/kampung-kameq.html 5.  http://duniamrsrongoks.blogspot.com/2015/04/segmen-ucapan-hari-lahir-buat-si-lala.html 6.  http://giveaway-jom-santai-aje.blogspot.com/2015/04/segmen-ucapan-hari-lahir-buat-si-lala.html 7.  http://adriana-contestga.blogspot.com/2015/04/ucapan-hari-lahir-buat-si-lala-pada-13.html 8.  http://afidahazmi88.blogspot.com/2015/04/ucapan-hari-lahir-buat-si-lala-pada-13.html 9.  http://mama3farhanah.blogspot.com/2015/04/segmen-ucapan-hari-lahir-buat-si-lala.html 10.  http://hanwoohwan.blogspot.com/2015/04/segmen-ucapan-hari-lahir-buat-si-lala.html 11.  http://kakitravelkhairuddin.blogspot.com/2015/04/ucapan-hari-lahir-buat-si-lala-pada-13.html 12.  http://

Pertambahan Hadiah Segmen

PVC Keychain 'I Am' (Gambar Hiasan/ Bukan hadiah sebenar) (Gambar Hiasan/ Bukan hadiah sebenar) Terima kasih kepada  https://www.facebook.com/cenderahatiakamikagift kerana sudi menjadi sponsor untuk kali yang ke-2. Semoga dimurahkan rezeki. Amin. Jemput join. Klik SINI  .. 

Bermula saat ini..

20 April 2015, bermulalah saat berkursus. Hehe. X dpt la aktif blog dlm masa 3 hari ni. Tolong2 jagakan blog ejulz k. Hehe. Jgn lupa join segmen ejulz. Alhamdulillah semalam ada lagi yang nak sponsor. Senarai hadiah dan sponsor ejulz akan update s3lepas selesai kursus. X dpt nk update guna phone.

Pertambahan Hadiah Segmen

Ok, alhamdulillah ada rezeki lebih. Kain pelikat untuk 2 pemenang. Jangan lupa join k.. Meriahkan segmen ni.. Ajak kawan2 join. Dan yang paling penting doa untuk Si Lala.. ^_^  Senarai Penuh Hadiah. Klik SINI ..  Nak join? Klik SINI ..  Tolong isi tabung kawen ejulz k.. hehe.. Klik SINI dan SINI .. tq. semoga dimurahkan rezeki.

Sakitnya ku di sini

Ermmmm.. Baru nak goyang2 kaki di rumah hujung2 minggu camni. Nampaknya xda peluang la nak goyang kaki. Jap lagi nak keluar beli barang untuk kursus esok. Ermmm.. sefih2.. Kacau masa cuti je.. Doakan semoga ejulz dimudahkan menjalani kursus k. 

Senarai Hadiah Segmen : Ucapan Hari Lahir Buat Si Lala Pada 13 Mei

EJULZ Kain Batik Sarawak x 1 pemenang Minyak Angin Aromaterapi x 1 pemenang Kain Pelikat x 1 pemenang EYMASU Pin Shawl x 2 pemenang ANIS NADHILAH - Blog Review x 1 pemenang KEYLA NAZLEEN RM30 x 1 pemenang  dan RM20 x 1 pemenang ROSNI WATIE - Blause x 1 pemenang - Skirt Labuh Lcyra x 1 pemenang PAPA GLAMZ Topup RM10 x 3 pemenang NA MIE Topup RM10 x 1 pemenang CENDERAHATI AKAMIKA GIFT PVC Keychain x 30 pemenang Jemput join k. Klik SINI ..  Tolong klik Tabung kawen Ejulz k.. heHe. SINI , SINI , SINI  dan SINI ..

Bila hati terluka

Bila hati terluka memang sukar untuk diubati. Parut yg tertinggal tidak skan hilang sampai bila2. Tak kisah la dalam apa keadaan sekali pun. Baik di antara kekasih atau di antara majikan dan pekerja. Di antara kekasih. Siapa kat sini yang pernah kecewa dan putus cinta? Hehe. Dulu ejulz berpendapat jika kita setia, buat yg terbaik utk pasangan, dan yg paling penting sentiasa ada sewaktu pasangan dlm kesusahan, kita tidak akan pernah dikecewakan. Tapi walaupun telah membuat yang terbaik, tanpa diduga dikecewakan. Tapi akur dan pasrah. Walaupun kita telah memberikan yang terbaik, tidak semestinya ia baik di mata pasangan kita. Mungkin ada banyak kekurangan dan kelemahan. Mungkin belum cukup baik utk memberi kebahagiaan kepadanya. Dan kisah silam ini mgkin dijadikan pengajaran semasa bersama Si Lala. Jangan terlalu fikir diri telah beri yang terbaik. Sebaliknya cuba terus beri yang lebih baik. Syukur sebab ditemukan dengan orang yang sentiasa memberikan kebahagiaan kepada ejulz. Namun lu

segmen: saya sayang blog saya

Jom join.. ^_^

Giveaway PROJEK APRIL by Syira Lokman

Jom join.. Klik banner k.. Banyak hadiah2 menarik.

Hati Perempuan

Tengah tengok citer 'Hati Perempuan' di TV3.. Ermmm.. Cerita melayu.. tak habis2 dengan hasad dengki. Persaingan. Merebut hak dan kebahagiaan orang lain. Dan macam2 lagi.. Dulu mungkin tengok semua ni dalam tv je.. Tapi bila dan melaluinya dalam dunia realiti, baru ejulz tahu betapa peritnya rasa kebahagiaan dirampas orang lain. Kadang2 terfikir jugak. Kenapa perlu merampas kebahagiaan orang lain? Dan kenapa juga perlu mengingatkan perkara silam sedangkan kebahagiaan sudah ada di depan mata? Dan kenapa pula perlu menyakiti hati orang yang betul2 menyanginya? Semua itu belum ada jawapannya..   Doa Apabila Keliru Memilih Pasangan Terbaik Jom join segmen ni ---> SEGMEN : Ucapan Hari Lahir Buat Si Lala

Hargailah..

"Sesuatu yang kita miliki hari ini, belum pasti milik kita pada masa akan datang. Syukur dengan apa yang 'dipinjamkan' olehNya.." -EJulz Hargai apa yang ada di hadapan kita. * Sayangi kedua ibu bapa selagi mereka masih ada. * Hargai pasangan selagi mereka masih setia. * Hargai pekerja yg rajin selagi mereka masih ada. Jangan nanti bila semua pergi baru nak menyesal.. #Kepada yg belum join segmen ejulz, dijemput join k. Mungkin anda bertuah.. ^_^

Pagi2, sejuk2, semua NAIK

Jam menunjukkan tepat jam 1.30 pagi. Susahnya rasa nak tidur. Gara2 tertidur awal la ni. Penat. Perjalanan sejam ke tempat kerja mungkin faktor kepenatan.. Sape2 ada tips nak lelapkan mata tolong share. Heheee Bila pagi2 sejuk camni semua naik. Naik gak bulu roma ni. Seram sejuk je rasa.. Tahap kemalasan nak tidur pun naik. Boleh gak tidur pun malas ek? Hehee. Wahai mata tidur la lagi.. hehee Jemput join.. ^_^ http://kampung-kameq.blogspot.com/2015/04/segmen-ucapan-hari-lahir-buat-si-lala.html

Ciri-ciri bos yang baik?

Timbul persoalan dari fikiran ejulz. Apakah ciri2 bos yang baik. X kira la kerja apa sekalipun. Kerja kerajaan maupun swasta.  Jika korang jumpa bos yang hanya nak tau kerja di bawah seliaannya sahaja yg siap dan tidak memberi peluang kepada pekerja bawahan untuk mencari pengalaman yg lebih luas, bagaimana perasaan korang? Macam  mana nak mengadap bos2 yg berperangai macam ni? Dalam kerjaya pengalaman amat penting. Tetapi bila sudah mendapat peluang untuk mengembangkan pengetahuan dan pengalaman, bos x beri kebenaran. Sedih sangat jumpa bos camni. Dalam kerja perlu kerjasama dari orang luar, tapi bila orang luar memerlukan tenaga bantuan dia x beri. Macam mana la rasa dia kalau suatu hari dia perlukan kerjasama org luar, tapi diorang x bagi kerjasama. Kalau macam tu la perangai, x mustahil satu hari nanti org pun xkan bagi kerjasama. Dalam hidup kerjasama amat penting. Saling faham memahami. Tapi kalau jumpa bos yg pentingkan diri,motivasi pekerja yg cemerlang pun boleh hilang

Giveaway Cash RM500 2015 by Emas Putih

Alhamdulillah berpeluang join GA ni..  [Sila Klik Banner Diatas If Nak Join] Hadiah : RM50 Cash x 10 pemenang Hadiah Misteri Exclusively by Azanis x 3 Pemenang Mula : 10 Mac 2015 | Tamat :24 Mac 2015 Giveaway Cash RM500 201 5 by  Emas Putih  ni disponser oleh  E mas Putih   ,  Zul Azizi  ,  Typical Mommy ,  Syira Lokman  ,  Cik Imm  ,  Syiera  ,  Budak Sepet ,  Yaya Natsumi  ,  Azaniss  ,  Fuza Musa  

Serikin, Sarawak

Kalau pegi ke Sarawak, jangan lupa singgah di Serikin, Sarawak. Banyak2 barang2 yg unik dijual di sana dengan harga yang murah. Serikin, Sarawak merupakan kampung sempadan Sarawak dan Indonesia. 18 Tahun Ke bawah JANGAN Klik xxx & xxx

Promosi 8-17 April 2015

Dapatkan "Kain Pua Kumbu Sarawak" Percuma sekarang dengan pembelian Minyak Angin Aromaterapi Fresh Care @ Safe Care @ Javaspa @ Aromatic.. Berminat menjadi sponsor Segmen? Klik SINI ..

Mencari Sponsor Segmen

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.. Alhamdulillah di kesempatan ini kita masih lagi diberi peluang dan dipinjamkan nafas untuk terus hidup di bumi Allah ini. Dah lama rasanya ejulz tak buat segmen @ GA @ contest.. Jadi, bagi meneruskan tradisi blogger2 ejulz nak anjurkan satu segmen. Jadi ejulz pohon sekiranya ada yang sudi menjadi sponsor untuk segmen kali ini bolehlah memberi detail kepada ejulz melalui komen entry ni, atau inbox fb, atau whatsapp ejulz terus ke no 0168500565. Semoga yang sudi menjadi sponsor dimurahkan rezeki.. Amin.. Antara yg boleh dijadikan hadiah oleh sponsor: 1. Wang Tunai 2. Barangan pos (apa2 produk. Adalah lebih baik produk jualan sendiri supaya secara x langsung dpt mempromosikan jualan) 3. Topup Phone  4. Blog/website review 5. Dan lain2 yg bersesuaian Nilai dan jumlah barang/perkhidmatan yg nak disponsor terpulang kepada sponsor2. ______________________________________________________________ Updated Sponsor

Promosi 8-17 April 2015

Pembelian Minyak Angin Aromaterapi #FreshCare #SafeCare #Javaspa #Aromatic berjumlah RM200 ke atas akan mendapat PERCUMA 'Kain Pua Kumbu Sarawak'.. Whatsapp / SMS 0168500565 untuk pertanyaan lanjut. Terima kasih.