Ejulz tolong panggang je. Wife yg masak.. hehee
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Kenapa macam x dapat komen?
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...





hehe okla tu tolong menolong hasben n wife. tapi nak tanya kenapa kena panggang ? kalo terus masak ??
ReplyDeletewife kata sbb nak aroma panggang n buat daging rasa rangup sedikit.. hehe
Deletebau asap tu yang buat buka selera lebih...sedapnya la...
ReplyDeletehehe
DeleteSaya pun suka panggang camni tapi sebab takde space outdoor terpaksa panggang atas dapur je sekarang..
ReplyDeletepernah rasa masa duduk rumah sewa apartment dulu2.. hehe
Deletebestnya..dah lama tak makan daging panggang camni.
ReplyDelete:)
DeleteRajin ejulz tolong wife masak..
ReplyDeleteSedap lauk nie.. cuma rumit sikit kerjaannya..
:)
DeleteDagingg panggang masak lomak cili api campur rebung.. perghhh... sodap...
ReplyDeletewah memang sedap buat masak lemak..
ReplyDelete:)
Deletesedapnya..
ReplyDelete