Jom kita sama2 meriahkan segmen ni.. ^_^
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Kenapa macam x dapat komen?
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...

goodluck ejulz!
ReplyDeletetq :)
Deletegoodluck
ReplyDeleteSelamat bersegmen dan semoga awak berjaya.. Saya datang singgah sini daripada segmen yang sama..
ReplyDeletehttp://www.shikinrazali.com/2018/06/segment-awesome-blogger-by-shahirah-lee.html
good luck, ejulz...
ReplyDelete