Skip to main content

Bakal Pemenang "Segmen : Menangi Hadiah Sophie Paris"

1. http://fiqizumisyunkawk.blogspot.com/
2. http://thepureheartoftheemptysoul.blogspot.com/
3. http://mycadburychocolateblog.blogspot.com/
4. http://nooraieniee.blogspot.com/
5. http://deary-ainn.blogspot.com/
6. http://elfizaismail.blogspot.com/
7. http://misskpoppers.blogspot.com/
8. http://anereodacandid.blogspot.com/
9. http://tintamiliksera.blogspot.com/
10. http://lalalinlovelifestory.blogspot.com/
11. http://ikapukpuk.blogspot.com/
12. http://yesung-suju.blogspot.com/
13. http://anzulnashome.blogspot.com/
14. http://azatiesayang-contest.blogspot.com/
15. http://speciousuri.blogspot.com/
16. http://diaryon9ika.blogspot.com/
17. http://nurul-sharmila.blogspot.com/
18. http://kin-kucing.blogspot.com/
19. http://zitaomar.blogspot.com/
20. http://hairulizacontestga.blogspot.com/
21. http://ceritaladiespurplegc.blogspot.com/
22. http://miajie.blogspot.com/
23. http://nurfarahfadzil.blogspot.com/
24. http://giftcikbunny.blogspot.com/
25. http://joelwithcontestsandgiveaways.blogspot.com/
26. http://adichiee.blogspot.com/
27. http://faralalalala.blogspot.com/
28. http://azieyan89.blogspot.com/
29. http://kasihhannah88.blogspot.com/
30. http://hunyieda.blogspot.com/
31. http://coratcoretkuini.blogspot.com/
32. http://kotakhadiahdhia.blogspot.com/
33. http://diarionlinenurul.blogspot.com/
34. http://sujuelfarahin.blogspot.com/
35. http://ninabilah-zainodin.blogspot.com/
36. http://mizzniya.blogspot.com/
37. http://biarkandakuberbicara.blogspot.com/
38. http://fafazukri.blogspot.com/
39. http://menariksanasini.blogspot.com/
40. http://syaheerayusof.blogspot.com/
41. http://akudanhatidia.blogspot.com/
42. http://bloomingblossoms-fara.blogspot.com/
43. http://kanokino.blogspot.com/
44. http://sicomel06.blogspot.com/
45. http://mymyadecerita.blogspot.com/
46. http://nursaidatulazwaa.blogspot.com/
47. http://queenroszaliza.blogspot.com/
48. http://foolishlovevictim.blogspot.com/
49. http://umikasum.blogspot.com/
50. http://appleshera.blogspot.com/
51. http://nurputribatrisyasuri.blogspot.com/
52. http://eimah2328.blogspot.com/
53. http://churippufarah.blogspot.com/



Senarai penuh penyertaan "Segmen : Menangi Hadiah Sophie Paris"

Comments

  1. adeh! ada kontes kah? ketinggalan kmk..

    ReplyDelete
  2. wahhhhhhhhh ramai yg joint ..
    semoga berjaya !

    ReplyDelete
  3. Hola ejulz!

    Good luck to everyone! :)

    ReplyDelete
  4. ehh..ktk polah segmen??knk kmk sik tau??

    ReplyDelete
  5. baru tahu ade kontes sbss sobss :(

    ReplyDelete
  6. aini n_ar : akhirnya.. hehe

    ReplyDelete
  7. Kathy Tuah : hehe.. sempat gik mun nak join.. hehe

    ReplyDelete
  8. Marya Yusof : heelloo.. hehe

    ReplyDelete
  9. ~Sweet Honesty~ : kmk nk jemput ktk tp xpat bukak blog n fb ktk dlok..

    ReplyDelete
  10. nia marlissa : sempat lagi kalo nak join.. hhehe

    ReplyDelete
  11. nak join la..mlm nnti up entry k..

    ReplyDelete
  12. :) maaf, harituh lupe nak letak contoh gambar barangan Sophie..
    sy dahh letak dah pade entry yg same..

    http://adichiee.blogspot.com/2012/07/segmen-menangi-hadiah-sophie-paris.html

    ReplyDelete
  13. Yeah!no.33..mintak-mintak da rezeki untuk menang (; Amin..

    diarionlinenurul.blogspot.com (;

    ReplyDelete
  14. Terima kasih di atas penyertaan anda semua.. Insyaallah ada rezeki ejul buat lagi lain masa.. :)

    ReplyDelete
  15. mmg ramai ejulz...thniah dpt kumpul ramai peserta ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)