Skip to main content

Pemenang "Segmen : Menangi Hadiah Sophie Paris"

PERHATIAN kepada pemenang2 dan mereka yang bertuah yang belum menyerahkan maklumat untuk penyerahan hadiah, Ejulz hanya akan tunggu sampai pukul 11 pagi ni.. kalau pukul 11 pun masih x dapat maklumat korang "keistimewaan" boleh memilih sendiri hadiah akan tERBATAL.. harap maaf.. ini kerana ejul terpaksa beli hadiah tu arini jugak.. harap korang terima seadanya k.. Sekali lagi ejulz mohon maaf di atas kekurangan yg ada pada 1st segmen ejulz ni..

Diharap korang yg mengenali pemenang2 bolehlah tolong ejulz memaklumkan kepada mereka.. plizzz..


TEMPAT PERTAMA:
31. http://coratcoretkuini.blogspot.com/

TEMPAT KEDUA:
21. http://ceritaladiespurplegc.blogspot.com/

TEMPAT KETIGA:
25. http://joelwithcontestsandgiveaways.blogspot.com/


 
SAGUHATI:
15. http://speciousuri.blogspot.com/

46. http://nursaidatulazwaa.blogspot.com/
22. http://miajie.blogspot.com/
40. http://syaheerayusof.blogspot.com/
24. http://giftcikbunny.blogspot.com/



*yang ejulz garis tu dah bagi maklumat yg diminta..





Alhamdulillah semua hadiah & saguhati ejulz dah serah semalam 3/8/12..  tertunai gak hajat ejulz.. hehe.. smoga pemenang2 dan mereka yg bertuah sudi terima hadiah yg x seberapa dari ejulz.. ^_^

Comments

  1. tahniah bg yg menang... :)

    xdk rezeki lg la.. kalo nk bg sy..heheh :P

    ReplyDelete
  2. mi$$ch0c0laTe : Insyaallah rezeki di lain segmen.. :)

    ReplyDelete
  3. xde rzki gk.. lau xnk bg sy gak :P

    ReplyDelete
  4. kelak ejulz tggl la komen kt kotak komen mekaorg..(^_^)

    ReplyDelete
  5. tahniah pd yg menang...

    ejulz.. sy tag awak utk segmen ni bole..
    http://gadislollipops.blogspot.com/2012/07/giveaway-saya-or-awak-yang-bertuah.html

    ReplyDelete
  6. ejulz ayu baru tahu..huhu..sbb blk cuti 4 ari aritu tak buka blog..huuhu.still boleh antar detail ka?klau tak bloeh tak pa ayu fhm sbb lmbt..hehe

    ReplyDelete
  7. hua..baru dpt on9..tpi dh send detail..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)