Skip to main content

Mencari Sponsor Contest

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Buat julung kalinya ejulz ingat menganjurkan satu Contest.. Tajuk contest akan dimaklumkan kemudian.. Biarlah rahsia.. hehe. Ok, kepada yang sudi nak sponsor sila bagi maklumat yang diperlukan kat https://www.facebook.com/EjulzBlogshop k.. 

Nama :
Link blog :
Barang yg ingin disponsor :
Syarat (Max 2) : 1)
                              2)


haHa.. tgk abg kat atas tu pun cari sponsor.. heHE


*Sponsor dari anda ejulz ucapkan ribuan terima kasih yg x terhingga k.. Smoga dimurahkan rezeki anda..






Comments

  1. Uuuu.. contest ape yg ejul nak buat ni..??
    suspen betul.
    haha

    ReplyDelete
  2. Contest apa tok kah? Bila penutupan cari sponsor tok? Kmk mok pk lok mok berik apa. Hihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada laa.. klk pdh.. hehe. ermm.. mun dpt kmk nak kumpul sponsor dlm mggu tok.. mggu dpn dah mula contest.. :)

      Delete
  3. apa je yg boleh di sponsor...admin blog, boleh ke tukar font tulisan dalam blog..mcm susah nak baca sikit....hehe...tulisan salan satu teknik menarik pembaca blog..just pandangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih atas pandangan.. mmg dlm proses.. hehe

      apa2 je barangan yg blh dipos.. :)

      Delete
  4. wah dik...bila nak polah segmen ya tek..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah dlm mggu depan.. Tp mun dah rami sponsor mgkin akan start awal.. :)

      Delete
  5. Haaii cakkk.. jom ioin GA teman, byk hadiah menarik tau.. VITAMIN SHAKLEE X 2, HANDBEG, JUBAH, TASBIH, TOPUP, BROACH DAN MACAM2 LAGI..jom joinnn..

    http://tengkubutang.blogspot.com/2013/11/giveaway-1-year-blog-tengkubutang.html

    ReplyDelete
  6. nak jadi seponser...tapi tak leh bukak FB waktu nih..jom email saya...

    s0undl4cks@gmail.com

    ReplyDelete
  7. wah.. cr sponser yer.. segmen aper yer..

    ReplyDelete
  8. macam nak sponsor jer... kihkihkih

    ReplyDelete
  9. macam menarik je contest yg nak diadakan nieyh , tak sbar nak nak join . huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)