Iklan

My BloggerMy Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Friday, 3 January 2020

Giveaway Tahun Baru 2020 Mamapipiedotcom

ga%2B2020 

Kali ni ejulz nak join GA mamapipiedotcom ni.. Harap ada rezeki kali ni..

Kalau ejulz menang apa2 hadiah pun ejulz terima.. hehehe

Banyak hadiah2 menarik dari GA ni.. Join jangan tak join.. Kalau tak menang hadiah pun dapat menambah kenalan blogger pun dah syukur.. :)

Ikutkan ejulz mana2 hadiah je kalau ada rezeki tapi kene pilih jugak..

Jadi ejulz pilih hadiah ke-3 la.. Nak hadiah kat isteri kalau ada rezeki.. hehe


10 comments:

  1. good luck..singgah sini dari segmen yg sama
    https://mummysupplementshop.blogspot.com/2020/01/giveaway-tahun-baru-2020-mamapipiedotcom.html

    ReplyDelete
  2. Tq ejulz support GA mama.. tapi ejulz kena pilih slh satu hadiah tau. Nnti jawab pilihan hadiah mna yg ejulz nak Di post mama ye

    ReplyDelete
  3. singgah bw sini.. selamat berGA

    ReplyDelete
  4. Permisi Ya Admin Numpang Promo | www.fanspoker.com | Agen Poker Online Di Indonesia |Player vs Player NO ROBOT!!! |
    Kesempatan Menang Lebih Besar,
    || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...