Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Monday, 10 January 2011

Contest Jelingan Manja..

thankz miera coz tag ejulz..



apa syarat die?? baca nih..
1. Buat entri pasal contest nie. copy je tajuk kat atas. ( done! )

2. Follow blog cikBulan.Kalo rajin follow blog nie sekali PrettyLensStore. ( done! )

3. Copy banner kat atas tue sekali dengan backlink. ( done! )

4. Gambar contest anda. ikut tajuk tema ok? tp ejulz pun xtau laa ejulz ikut tema ke x.. heeheee. ( done! )

5.Gambar sendiri,i mean owner blog yg bertanding.Tak mo gambo orang lain. Tak kisah seorang or beramai-ramai. ( done! )

6.Sila tag kawan2 anda tak kisah la berape orang pun. Atleast seorang. ( done! )

7.Komen entri nie sekali dengan link korang. ( done! )



Ok, dibawah nih adalah gambar yang ejulz pertaruhkan. haHaa~!!

dah macam auuuuuuwwwwwwwwww!! haHa.. adey..
xtau la tu jelingan manje ke jelingan x puas ati.. haHa


ok, ejulz nak tag:




8 comments:

  1. adoh..kmk xda gambar jelingan manja =.=" haha ^__^

    ReplyDelete
  2. aih.. alu xda.. jelingan kamek bukan manjak pun.. haHa.. jelingan ganas.. haHa

    ReplyDelete
  3. anyss: waaaa.. anys pun join.. susah la ejulz nak menang ni.. hiHi.. gud luck k.. :)

    ReplyDelete
  4. bulan: bagi ejulz menang k.. hiHi :P

    ReplyDelete
  5. ni manja ke nk ngorat awek ni wink wink * _ *

    ReplyDelete
  6. lyaeyzia: awek org tu.. xleh nak ngorat.. heHe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...