Skip to main content

Pemenang Award "Blogger Gempak 2013"

Anugerah “BLOGGER GEMPAK 2013” dimenangi oleh…..





Senarai pemenang adalah seperti berikut:

Bil
Blog
Jumlah ‘Like’

1.

Hadiah:
RM100 + Piala "BLOGGER GEMPAK 2013"  + 1 Bantal Kraftangan Saiz A4 + 1 Minyak Angin Fresh Care
Tuntut kepada : Ejulz sendiri

+ 1 Tudung
852
2.

Hadiah:
RM50 +  1 Minyak Angin Fresh Care.
Tuntut kepada : Ejulz sendiri

+ 1 Tudung

+ 1 Tasbih Digital
Tuntut kepada :
828
3.

Hadiah:
Minyak Angin Fresh Care.
Tuntut kepada : Ejulz sendiri

+ 1 Tudung

+ 1 Tasbih Digital
Tuntut kepada :
266
4.

Hadiah:
1 Tudung
148

5.

Hadiah:
1 Shawl
121

6.

Hadiah:
 1 Tasbih Digital
Tuntut kepada :
118

7.

Hadiah:
1 Lotion
Tuntut kepada :
75

8.

Hadiah:
1 Lotion
Tuntut kepada :
73

9.

Hadiah:
1 Lotion
Tuntut kepada :
70

10.

Hadiah:
Fridge magnet/ keychain + Masker Savee
Tuntut kepada :
65

11.

Hadiah:
Fridge magnet
Tuntut kepada :
60

12.

Hadiah:
Fridge magnet
Tuntut kepada :
60

13.

Hadiah:
Minyak Angin Fresh Care
Tuntut kepada :
Ejulz sendiri
56

14.

Hadiah:
Topup RM10
Tuntut kepada :
53

15.

Hadiah:
Topup RM10
Tuntut kepada :
50

16.

Hadiah:
Topup RM10
Tuntut kepada :
36

17.

Hadiah:
Topup RM10
Tuntut kepada :
35

18.

Hadiah:
Topup RM10
Tuntut kepada :
33

19.

Hadiah:
Topup RM10
Tuntut kepada :
32

20.

Hadiah:
5 Sachet Mineral Coffee
Tuntut kepada :
31

21.

Hadiah:
5 Sachet Mineral Coffee
Tuntut kepada :
27

22.

Hadiah:
5 Sachet Mineral Coffee
Tuntut kepada :
27

23.

Hadiah:
5 Sachet Mineral Coffee
Tuntut kepada :
26

24.

Hadiah:
Topup RM5
Tuntut kepada :
26


Kepada pemenang2 yang perlu menuntut hadiah dari ejulz, sila emel maklumat berikut ke asrul_harfan@hotmail.com. 

Letak subject : HADIAH ‘BLOGGER GEMPAK 2013’
Nama:
Alamat:
No hp:
Link penyertaan:
Nama & No akaun : (Bagi pemenang no.1 dan no.2.. Sebaik2nya Maybank)


Ribuan terima kasih diucapkan kepada sponser2 yang terlibat bagi menjayakan Award “Blogger GEMPAK 2013”.. Tidak lupa juga kepada peserta2 yang sudi join.. Tahniah kepada yang mendapat ‘like’ dan undian yang banyak.. Kepada yang kurang bernasib baik, cuba lagi di masa akan datang. Insyaallah Award “Blogger GEMPAK 2014 akan menyusul hujung tahun 2014 nanti..

Ejulz juga ingin memohon ampun dan maaf di atas kekurangan yang ada pada Award kali ini.




Comments

  1. Wooo.. Congratulations to all of them :)

    ReplyDelete
  2. Terima Kasih !! Tahniah pada pemenang lain..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. terima kasih penganjur.. :)

    ReplyDelete
  4. 2nd place <3 Alhamdulillah. Thanks ALL :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah, bloglist kacak & cantik dah update. Blog awak sudah tersenarai. Tahniah dari BBL

    My recent post : Pemenang Pencarian Bloglist 2014 By BBL

    ReplyDelete
  6. makseh bebyk ejulz n sponser
    alhamdulillah

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah terpilih juga sebagai pemenang.. terima kasih.. jap lagi nak tuntut dari sponsor hadiah.. hee.. tahniah juga pd pemenang lain.. :)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, tak sangka boleh menang. Terima kasih. :D Tahniah kepada pemenang lain juga. xD

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah nk sgt tasbih digital akhirnya dpt juga random tasbih digital bole bg ayah ^^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)