Skip to main content

Sabun NANO

‘Serius, jerawat saya kecut.walaupun baru sehari je pakai, suke sangaat...’
–pelanggan dari Bangi
Bukti testimonI --> http://bit.ly/Cust_dari_Bangi

‘1 keluarga boleh pakai, memang jimat camni, jerawat anak pun makin pudar..’
Nak lihat koleksi testimony kami?
Klik sini ya ---> http://bit.ly/1keluarga_Pakai

✘ Ketiak selalu berbau sampai hilang keyakinan diri?
✘ Malu sebab penampilan wajah selalu berjerawat dan berjeragat?
✘ Kerja terganggu kerana alahan kulit dan alergi?
Tahukah anda NANO SOAP mempunyai kebaikan untuk merawat permasalahan anda ini? Kami serius untuk bantu anda.

Ya , 10,000 unit sudah terjual: Mereka sudah mempunyai hasil dan kepuasan mereka terhadap Nano Soap.

Anda masih ragu-ragu?
Penyelesaian masalah anda kini sudah tiba.
Nano Soap kini membawa Kebaikan Produk Khas kepada anda iaitu mencegah :

✔Ketiak tengik dan Berbau
✔ Rawatan muka berjerawat & badan
✔ Masalah Jeragat
✔ Ekzema
✔ Allergic dan masalah gatal-gatal kulit
✔Menghilangkan masalah Ketiak, leher, lutut dan kelangkang gelap
✔ Kulit kusam sehingga PULIH seperti SEDIAKALA dan segar.

100% DIJAMIN AKAN BERPUAS HATI!!
100% DIJAMIN AKAN BERPUAS HATI!!
100% DIJAMIN AKAN BERPUAS HATI!!
100% DIJAMIN AKAN BERPUAS HATI!!

<< NANO SOAP DAN JAMINAN KAMI >>
✔ Kesan kebaikan seawal 1 hari penggunaan.
✔ Kilang mendapat kelulusan GMP.
✔ Produk berdaftar dengan BPFK (farmasi) dan disahkan HALAL
✔ 100% DIJAMIN ANDA PASTI BERPUAS HATI!!

‘baby rizqi selalu gatal tapak kaki, baru guna 2 hari, sekarang dah kurang garu dah..Alhamdulillah...’
– Kak Rose
Klik sini ya ---> http://bit.ly/kakRose

Anda masih ada pilihan iaitu dengan melakukan rawatan di Spa. Cuma sediakan sahaja kosnya. Kita pasti kalah bila tahu KOS rawatan di Spa kan?

Izinkan kami pinjam masa anda seawal 1 hari dan nikmati perubahan dengan NANO SOAP.

<< CARA MILIKI DENGAN JIMAT >>
Mahukah anda miliki Nano Soap pada harga SUPER jimat?
YA, dengan nilai Baki dalam poket anda sahaja.

Kami beri KHAS kepada anda iaitu:
RM 49 S/M - Nilai untuk promosi HARI ini sahaja.
RM 55 S/S - Nilai untuk promosi HARI ini sahaja.
Dan PERCUMA Pos Laju terus ke kediaman anda.





= = = = = = = = = = = = = = = = =
Tuntut DISKAUN KHAS sekarang !! dan kami PASTI beri harga DISKAUN.

SMS "NS49" KE 016-6034067 SEKARANG!
SMS "NS49" KE 016-6034067 SEKARANG!
SMS "NS49" KE 016-6034067 SEKARANG!
SMS "NS49" KE 016-6034067 SEKARANG!

= = = = = = = = = = = = = = = = =
Kami hanya beri diskaun kepada yang SMS sahaja.
Diskaun Sehingga RM26! SMS Sekarang!
* harga asal NANO SOAP adalah harga asal rm75 (s/m) rm80 (s/s).
Tuntut DISKAUN sekarang sebelum harga kembali pada harga asal.
= = = = = = = = = = = = = = = = =

Permintaan Nano Soap adalah sangat tinggi, sekiranya SMS anda tidak berbalas, mungkin kena tunggu lama lagi untuk dapatkan stok


Jemput like page ni ----> http://goo.gl/M2Rltc


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)