Alhamdulillah.. Baru sedar rupa2nya dah dpt BE / CPUV ke-6.. Sebelum ni bukan main susah lagi nak dapat.. Terima kakak2, abang2, adik2 n kawan2 yang sudi tekan iklan kat blog ejulz yg x seberapa ni k.. tq so much.. Love u all..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Birthday GIVEAWAY Uyum!
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat blogger. 🥰 Hari ini ejulz nak join satu giveaway yang sangat comel dan menarik sempe...
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...

tahniah
ReplyDeletealhamdulillh ^ ^
ReplyDeletetahniah...
ReplyDeletetahniah ejulz...
ReplyDeletetahniah ejulz... dtg sini klik jeta sekali
ReplyDelete