Hormati ibu bapa, Insyaallah dapat pasangan yg hormat kita..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Kenapa macam x dapat komen?
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...

haa,,, betul la tu,, pasangan boleh cari.. mak ayah satu je...
ReplyDeletebenerannn..gue setuju..zaman skrg tok mcm2 perangai.
ReplyDeleteSetuju.....org yg jenis hormat org lain ni jenis org yg baik2.
ReplyDeleteSetuju sgt sgt. Ramai yg kwn2 kemain dia hormat . Mak bapak dia main tengking2 je
ReplyDelete