Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Thursday, 20 May 2021

Menang 3 tahun lepas, baru dapat hadiah tahun 2021


 Menang Giveaway Syawal 2018, Syawal 2021 baru dapat hadiah. Ejulz tak perasan pun ejulz menang GA ni.. hehe. Memang terbaek la Tarot. Boleh track semula pemenang yang belum dapat hadiah 3 tahun lepas.


http://tarotthefool.blogspot.com/2018/08/pemenang-pemenang-syawalgiveaway-my.html


Terima kasih Tarot. Korang boleh follow beliau..



14 comments:

  1. wah blogger yang amanah..tahniah!

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah~ klu dah nama rezeki, kan? tahniah gak!

    Blog | The Grey Lines Between

    ReplyDelete
  3. masing2 dah hampir lupa ya... tapi mujur dapat jugak hadiah, rezeki tu

    ReplyDelete
  4. wah rezeki tu,memang amanah betul ni.

    ReplyDelete
  5. kalau rezeki x ke mana kan?

    ReplyDelete
  6. Tahniah ejulz! rezeki tu..

    saya pernah juga menang dgn sorg blogger famos..
    dah lebih 7 tahun hahaaa..dia ckp sponsor lari jd dia xnk btggjwb so saya diam je hahaa ^_^

    ReplyDelete
  7. Tahniah. Anda menang GA yg abam kie anjurkan. Sila ke www.zukidin.com utk menuntut hadiah anda...

    ReplyDelete
  8. kalau dah rezeki tak ke mana.. tahniah ya...

    ReplyDelete
  9. dah rezeki nak lambat pun tetap ada

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...