#Yang berlalu biarkan berlalu.. Apa yang penting adalah masa hadapan..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Kenapa macam x dapat komen?
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...

lebih baik lupakan perkara lalu yg menyedihkan dari ingat semua tu kan :)
ReplyDeletebetul tu.. jalan mesti ke depan bukan ke belakang.. kan?
ReplyDeletenak jalan menyenget pun xpe.. haha
Deletebtul tu yg lau jdikan sempadan utk terus berjaya di masa dpan ;-)
ReplyDeletep/s:ejulz lpa nak gtau...cndrhati dah sampai..suka sagnat!tq tau..hhehe
alhamdulillah.. sampai jugak.. :)
Deletehehe.. alhamdulillah.. :)
ReplyDelete