Klikk banner jika nak join k.. ^_^
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Birthday GIVEAWAY Uyum!
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat blogger. 🥰 Hari ini ejulz nak join satu giveaway yang sangat comel dan menarik sempe...
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...

singgah dari segmen yang sama
ReplyDeletehttp://eurukaseven.blogspot.com/2014/07/giveaway-ramadhan-syawal-by-jaja-sutera.html