Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Kenapa macam x dapat komen?
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...


Enak menjamu selera.
ReplyDelete😊
Deletewah nyaman, sate 😋😋
ReplyDelete😊
Deletewahhh sedap!
ReplyDelete😊
Deletenyum nyum pasti sedap ^_^
ReplyDeleteBlh la buat mkn2 sekeluarga. Kalau nak jual blm lulus lagi ni. 😂
Deletebestnya layan satay.... ke celup-celup tuh
ReplyDeleteSate simple je buat sendiri 😂
DeleteSate ayam ke? Memang puas hati bila buat sendiri. Confirm sedap sebab ikut selera kita.
ReplyDeleteAah. Sate ayam. Blh la utk mkn sekeluarga 😊
Deletewow! sate buat sendiri!
ReplyDeleteterbaik lah...
jimat ekk. nowadays, sebatang sate dah lebih 80 sen.
Betul tu. Rm1 pun ada
Deletewahhhhh... sedapp satey.. cod tak?
ReplyDelete