Monday, 2 November 2020

Senarai Pengomen Tegar OKT 2020



 Terlebih dahulu ejulz ingin mengucapkan jutaan kepada sahabat2 yang masih sudi singgah dan komen di blog ejulz yg tidak seberapa ini..

 

Top 10 Commentators pada bulan OKT adalah :

 1. https://karyaku-paridahishak.blogspot.com/

2. http://zieyaweasley.blogspot.com/

3. https://tetikusmerah.blogspot.com/

4. http://www.duniashida.com/

5. https://www.youthayuju.com/

6. https://pemudattbc.blogspot.com/

7. http://nurasyiqin201.blogspot.com/

8. http://www.aimisyahirah.com/

9. https://inilampuhijau.blogspot.com/

10. http://cikroxa.blogspot.com/

 

Boleh follow mereka ni. Mereka memang sporting dan supportive..

 

 


20 comments:

  1. rajin mereka menyinggah meninggalkan komen...

    ReplyDelete
  2. wah cik tk pun ada dalam list!!

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.... bersyukur kita kerana sentiasa di kelilingi insan insan positif

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah. Wash, terima kasih Ejulz :)

    ReplyDelete
  5. Waaahhh... LH tersenarai lah. Hehe. Makin semangat ni nak blogwalk ni

    ReplyDelete
  6. terima kasih ejulz senaraikan kak

    ReplyDelete
  7. Tahniah buat semua Yang berbanding..good luck

    ReplyDelete
  8. Wah terima kasih ejulz sebab senaraikan saya juga 😁

    ReplyDelete
  9. waa... tahniah kpd semua.. rajinnyaa korang.. huhu

    ReplyDelete

Birthday GIVEAWAY Uyum!

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat blogger. 🥰 Hari ini ejulz nak join satu giveaway yang sangat comel dan menarik sempe...