Skip to main content

ππ€π’πˆ 𝐀𝐑𝐀𝐁 πŒπ€ππƒπ˜ πŒπ„πƒπˆππ€


 



.
.
Memperkenalkan, KIT NASI ARAB MANDY MEDINA.
.

 
Masak nasi arab yang sedap setaraf restoran terkenal kini bukan benda susah, cuma 15 minit jer, rasa macam ada kat Madina, teringat kenangan buat umrah. Semuanya kerana Kit Nasi Arab Mandy Medina. 
 


 
.
==========================================
πŸ’ 𝐒𝐄𝐁𝐀𝐁 πŠπˆπ“ ππ€π’πˆ 𝐀𝐑𝐀𝐁 πŒπ€ππƒπ˜ πŒπ„πƒπˆππ€ π‹π€π‘πˆπ’ π“π„π‘π”πŠπ™
==========================================
πŸ’―ORI ARAB, Adunan khas dari Chef Arab kami.
πŸ’―SENANG MASAK, 15 minit jerr.
πŸ’―DISUKAI KANAK-KANAK, Ramai pelanggan repeat sebab anak2 suka
πŸ’―BAHAN PREMIUM & MAHAL, Hanya bahan gred AAA kami pilih.
.
.
✅ Beras 500gram
✅ Stok Ayam
✅ Serbuk Pewarna Nasi Mandy
✅ Rempah Mandy & Daun Bay
 
wasap saya sekarang
 
Nak oder terus pun boleh. Mudah je. Klik link & terus buat tempahan 😍😍

https://malaysianlove.onpay.my/order/form/dsc_NAT00/130

Comments

  1. ok...boleh try... tp sekarang tgh puasa membeli atas talian. kurier kat sana tgh down teruk..paling cepat dapat barang seminggu

    ReplyDelete
  2. Nampak menarik. Nanti boleh cuba ni.

    ReplyDelete
  3. Menarik ni.. mudah disediakan bila teringin nasi arab

    ReplyDelete
  4. Sensing nak madam semua dah cukup Rasa dah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)