Nampak sangat lama tak aktif ni.. hehe. Rindu sahabat2 blogger semua.. Harap semua sihat selalu di samping keluarga masing2.. Ejulz rasa nak buat segmen untuk permulaan aktif semula berblog kali ni.. Siapa nak join? Komen 'Nak' kat ruangan komen.. :)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Kenapa macam x dapat komen?
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...

Alhamdulillah selamat kembali blogging
ReplyDeletebuat la..ramai yg join tu...comeback memeriahkan dunia blog :-)
ReplyDeleteWelcome back to blogger world 🫢🫢
ReplyDeletesama dengan je la kita ni..ni pun baru nak cuba aktf blik...cubaaa huhu
ReplyDeletewelcome back..inshAllah boleh join
ReplyDeletesaya pun dah lama tak update blog. harap2 boleh buat comeback juga
ReplyDeletewelcome back! semoga kekal istiqamahnya aminnn
ReplyDeleteKak Sue pun tenggelam timbul kat blog juga.. hehehe..
ReplyDeletekeep on blogging, pls...kena istiqamah ye....
ReplyDelete