Monday 29 November 2010

meNembak berSama RELA..

Kenangan yg xdpt aku lupakan.. 1st time aku menembak ni.. dlu masa kadet kat sekolah terlepas nak join.. memang best laa menembak ni.. skali menembak rasa nak lagi.. huhu


ni tgh tggu bas nak betolak..

begambar beramai2 dlu sblm betolak..

kami disambut baik oleh RELA..

aku dok belakang je.. malu nak dok depan.. aku pemalu orangnye.. haha

kami dipertontonkan kawat kaki oleh pasukan RELA... rasa nak masuk padang join skali.. hehe
sesi menembak dh bermula.. aku dah x sabar dah tu.. hehe

haHa.. semua tutup telinga.. baju biru tu dh macam nak azan.. hehe

giliran aku dah sampai.. huhu.. muka neves semacam.. FOKUSS..haha


kita menembak gune pistol dulu.. hehe..


ada 3 cara menembak.. dalam kedudukan duduk..

kedudukan meniarap..

dan kedudukan berdiri..


x sangka team aku berjaya ke peringkat akhir dlm pertandingan yg diadakan.. lawan RELA pulak tu.. hehe

akhirnya team aku MENANG!!! huHU..

rasa pahlawan laa aritu.. heHe.. syoK giler..

No comments:

Post a Comment

Cepatnya Masa Berlalu

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat sahabat2 blogger ejulz... Harap semuanya dalam keadaan sihat.. Tak berasa hampir 4 bulan tak update...