Thursday 18 November 2010

PerRGggHHhhh!!!!

PerRGggHHhhh!!!! TERBAEKK!! hehe.. kal0 camni baru La seMangat aku naK waT poSt kat cni.. baRu je lePas waT heaDer.. terbaeK w0k!!! haha.. cume skraNg ni aku tGh naK leTak musiC tp xReti.. huhu.. kene blajaR laGi.. uSaha TaNggA keJayaaN.. hiHihi..

Mesti k0raNg tetaNya2 nGapa aKu letaK naMa "KaMPuNg KaMeq" as my blogspot titLe.. ish3. caMpoR bahaSa oMputiH la plak.. hehe.. first aku nak bagiTau koRang.. muNgkin Ramai yaNg daH tau.. taPi aku naK bgTau juGak laa.. "KaMeq" @ kameK adaLah dari baHasa saRawaK yaNg bMakSud saYa a.k.a aku atau leBih dikenali dgn 'I' dalam baHasa oMputih..

naK dijadiKan ceriTa.. pada paNdanGan aKu kamPung ni suaTu Yang iNdah.. tempaT yaNg seGar, uDara nYamaN kan3.. jaDi aku nak jadiKan blog aku nie seBuah kamPung yaNg meMboleHkaN saPe2 je siNggaH untuk meneNangKan fikiRan diOrang.. temPat saNtai la kataKan.. so, terCiptaLah "KaMPuNg KaMeq".. selamaT memBaca dan MereHatkaN MinDa.. zaassssSs..

1 comment:

  1. Sudah tukar yek... kikikiki... teman pun masih belajar lagi macam mana nak set blog nie...πŸ˜”...

    Sibuk, tapi masih lagi nak ber blog...

    ReplyDelete

Cepatnya Masa Berlalu

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat sahabat2 blogger ejulz... Harap semuanya dalam keadaan sihat.. Tak berasa hampir 4 bulan tak update...