Nang menarik tapi kamek sik ada kereta nak dipasang benda ya. Tunggu mewk meli kereta kelak, ada mewk PM kitak :)
memang menarik ! ;)
best juak dapat design dirik pun...
xda keta..tedah dgn dikpun.. huhu~
wow... menarik tu... brape ek hargenyer...
bagusnya design sendiri.. :D
bagus tu...design sendiri..=D
boleh letak muke sndri la cm nie..
wahh hbat ejulz mcm2 lh wt..
menarik ni leh constume made ek? nak buat yg hello kitty la...
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
Nang menarik tapi kamek sik ada kereta nak dipasang benda ya. Tunggu mewk meli kereta kelak, ada mewk PM kitak :)
ReplyDeletememang menarik ! ;)
ReplyDeletebest juak dapat design dirik pun...
ReplyDeletexda keta..tedah dgn dikpun.. huhu~
ReplyDeletewow... menarik tu... brape ek hargenyer...
ReplyDeletebagusnya design sendiri.. :D
ReplyDeletebagus tu...design sendiri..=D
ReplyDeleteboleh letak muke sndri la cm nie..
ReplyDeletewahh hbat ejulz mcm2 lh wt..
ReplyDeletemenarik ni leh constume made ek? nak buat yg hello kitty la...
ReplyDelete