Saturday, 10 August 2013

Hari Raya ke-3

Ermmm.. X rasa sangat raya tahun ni.. Rasa x semeriah raya2 sebelum ni.. Kalau sebelum ni selasa g jalan beraya ngan kawan2, tapi tahun ni diorang beraya dengan pasangan masing2.. Ada yang jalan beraya ngan isteri, ada yang beraya ngan tunang, ada yg beraya ngan awek.. Ermmm.. Rasa sunyi pulak raya ni.. Seb baik ada anak2 buah jadi penghibur hati. ^_^


1 comment:

Kenapa macam x dapat komen?

Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?