Ermmm..satu apa pun blm beli raya ni.. sampai je kat kpg xde keje lain selain main ngan anak2 buah ejulz hehe.. Just ada baju raya sepasang yg ditempah aritu. Nak shopping macam xde semangat je tahun ni.. Mood main ngan anak2 buah je.. hehe
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Kenapa macam x dapat komen?
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...


no more shopping for me... he hehe... everything is complete...
ReplyDeletebeli baju raya utk anak buah tu hehehe...baju raya ultraman ker superman... dtg ziarah
ReplyDeletedah besar anak-anak buah.. shopping jangan tak shopping.. berbuka puasa makan KFC ke hari ni? hehe..
ReplyDeleteda abis shopping da walaupun baju raya hanya sempat beli sepasang hehe
ReplyDeleteshopping dah awl rmdhan then skunk rileks
ReplyDeleteshopping la kasut raya, bunga api (oppps!) hehe
ReplyDeletecomel nye anak buah..Fiza ucapkan Selamat Hari Raya.. mohon ampun maaf sepanjang perkenalan di alam maya nie.. >.<
ReplyDeletebedal je beli apa-apa bro.hehehe
ReplyDeletepergi je jala TAR sure tahu dah nak beli ape....hehe
ReplyDeletecomel2 je anak buah ktk eh... x gaok ka cdaknya??? hee.
ReplyDeletecute nya.... shopping je apa2..
ReplyDelete