Tuesday, 4 February 2014

Entry xde tajuk

Sory, x sempat nak BW arini.. Kesibukan yang keterlaluan.. Ada assignment baru dari bos.. Ejulz hanya mampu terima dengan senyuman... Insyaallah ejulz akan cuba buat sebaik mungkin.. Doakan ejulz k.. ^_^

Tahniah buat pasukan Sarawak.. ^_^

*Terima kasih kepada yang sudi singgah di Kampung-Kameq ni.. tinggalkan jejak k0rang k. Nanti ejulz usha blog k0rang.. heHehe

3 comments:

  1. Tq...teruskan kerja sahabat. Ada masa karang lawat le kami. Semoga berjaya.

    ReplyDelete
  2. semoga b'jaya siapkn tugasan ya. . hehehe

    ReplyDelete
  3. Jangan ndak ndak kitak jengok blog kamek. Heheh.

    ReplyDelete

Birthday GIVEAWAY Uyum!

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat blogger. 🥰 Hari ini ejulz nak join satu giveaway yang sangat comel dan menarik sempe...