Skip to main content

Senarai Penuh Pemenang SEGMEN : Ucapan Hari Lahir Buat 'Si Lala' Pada 13 Mei


Kain Batik Sarawak x 1 pemenang [PESERTA NO.26]






Minyak Angin Aromaterapi x 1 pemenang [PESERTA NO.22]


Kain Pelikat x 1 pemenang [PESERTA NO.21]


Tuntut di ---> SINI

_______________________________________________________________


Pin Shawl x 2 pemenang [PESERTA NO. 5 & 9]


Tuntut di ---> SINI

_______________________________________________________________



- Blog Review x 1 pemenang [PESERTA NO.11]

Tuntut di ---> SINI

_______________________________________________________________


RM30 x 1 pemenang [PESERTA NO.3]
 dan RM20 x 1 pemenang [PESERTA NO.1]




Tuntut di ---> SINI

_______________________________________________________________


- Blause x 1 pemenang [PESERTA NO.23]



- Skirt Labuh Lcyra x 1 pemenang [PESERTA NO.14]


Tuntut di ---> SINI

_______________________________________________________________




Topup RM10 x 3 pemenang [PESERTA NO.28,30 & 32]


Tuntut di ---> SINI

_______________________________________________________________

NA MIE

&Topup RM10 x 1 pemenang [PESERTA NO.18]




Tuntut di ---> SINI

_______________________________________________________________



PVC Keychain [PESERTA NO.2,4,6,7,8,10,12,13,15,16,17,19,20,24,25,27,29 & 31]




Tuntut di ---> SINI

_______________________________________________________________


Rujuk nombor penyertaan di SINI ...

*Sila tuntut hadiah kepada Sponsor2 masing2.. Bagi :

NAMA : _____________________________________________
NO PERSERTA : ___ Segmen Ucapan Hari Lahir Buat Si Lala Pada 13 Mei
ALAMAT :____________________________________________
NO. TEL :____________________________________________
HADIAH : ___________________________________________





Terima kasih kepada semua yang sudi join.. 




Comments

  1. tahniah semua

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, ada rezeki kat sini.
    Thanks pd penganjur dan tahniah pada para pemenang.
    Done PM detail (=

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..... terima kasih... ;D tak sangka menang... tahniah buat pemenang yang lain... saya dah PM

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..makseh byk2 penganjur n sponsor semua
    moga ktk org murah rezeki
    to gegirl comel, hp belated bday
    tahniah buat pemenang yg lain

    ReplyDelete
  5. saya tak dapat lg hadiah ni... takde reply pun,, huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dpt hadiah ape ek? kalau dari saya lambat sikit.. maaf k. bz sgt.. Insyaallah hujung mggu ni sy packing semua hadiah2..

      Delete
  6. http://nonasani.blogspot.com/2015/06/free-movie-ticket-giveaway-by-redbellas.html

    jomm joinnnn,

    ReplyDelete
  7. dpt rupenye kite... hehe.. time kasih ejulz...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)