Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Friday, 25 May 2018

Lembu punya susu, Sapi dapat nama

Image result for suka melepaskan kerja kepada orang lain kartun 

"Lembu punya susu, sapi dapat nama"

Selalu kan situasi macam ni berlaku?? 

Depan bos bukan main. pijak semut pun x mati..


Image result for lembu punya susu, sapi dapat nama kartun 

Image result for doa dilindungi fitnah

22 comments:

  1. SITUASI YANG X SERONOK DI HADAPI...SALAM RAMADAN

    ReplyDelete
  2. Hmm.. ni memang biasanya berlaku.. Sabar jelah ya~

    ReplyDelete
  3. Ugh kat opis mmg byk sapii nii 😜😜😜😜

    ReplyDelete
  4. komik tu kecik sangat tak boleh nak baca tapi benci jugak la kalau situasi orang lain buat kerja, orang lain kena puji

    ReplyDelete
  5. selalunya macam tu lah terutama kepada yang suka bodek bos
    hehehe

    ReplyDelete
  6. Banyak je yang perangai camnie.. huhuhu..

    ReplyDelete
  7. Sakit hati dengan orang macam ni...

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. hempuk je kepala dia ngan buku teks.. haha

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...