Tak faham sangat bahasa omputeh ni.. 😂
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Birthday GIVEAWAY Uyum!
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat blogger. 🥰 Hari ini ejulz nak join satu giveaway yang sangat comel dan menarik sempe...
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...

Ni pasal yang Google+ nak shutting down tu, jadi semua widget Google+ dalam blog diminta buang jauh2 :) Hehe
ReplyDeleterasanya blog ejulz ni xda kot..
Deleteapa ya? kenak sik nampak apa2..hahahah
ReplyDeletepasal google+ hehe :)
Deletedgr nya diorg nk hapuskan google+ soon
ReplyDeleteohh.. harap2 blog x kene apa2 pasni..
Delete>>> https://belogsjm.blogspot.com/2019/02/kemas-kini-pada-google-dan-blogger.html
ReplyDeletetq 4 info :)
DeleteHurmm selama ni Rabia Guna Google plus ni
ReplyDeleteejulz x berapa suka sebenarnya. tp tak tau la kalau auto setting. ejulz x pandai sgt main coding ni. hehe
DeleteLepas ni Google+ dah takde. So reminder dari Google utk save apa-apa yg berkaitan Google+. Tapi sayang jugak sebab banyak juga trafik datang dari situ.
ReplyDelete:)
DeleteGoogle+ dah nak dihapuskan dah. Kuatkuasa 2hb4 ni xda dah ianya
ReplyDeletetq 4 info :)
DeleteLepas Ni dah xde Google+ nasib baik ejulz Guna Komen blogger kalau Guna google+ habis banti Semua hilang
ReplyDeletetq 4 info :)
Delete