Saturday 9 May 2020

Nak Hadiah Cabutan Bertuah dari EJULZ???

Assalamualaikum dan salam sejahtera sahabat2 blogger semua. Selamat menunaikan ibadah puasa bagi yang beragama Islam. 

 Hujung minggu ni xda buat apa2. Almaklum masih PKP ni. Duduk rumah je lah. Arahan rentas sempadan kat Sarawak ni pun masih mengelirukan. Sekejap kata tak boleh keluar sempadan. Bagi yang nak keluar perlu minta permit dari IPD terdekat. Itu pun bagi tujuan kecemasan sahaja. Ada pula versi lain melalui video bagitau semua permohonan akan diluluskan. Dan hari ini ada yang memaklumkan tidak perlu mohon kebenaran dari IPD lagi untuk rentas sempadan. Dan lepas tu dapat perkhabaran perlu juga mohon kebenaran IPD terdekat. Mengelirukan dengan arahan yang berbeza. 

Ermmmm.. Malas nak fikir sangat. Buat stress je. Kali ni nak kongsi hadiah CABUTAN BERTUAH buat sahabat blogger semua.

Syaratnya mudah sahaja. Hanya install app dan daftar secara PERCUMA sahaja. Selepas berjaya daftar dan install app PERCUMA ni, ejulz sendiri akan hubungi anda dan masukkan ke dalam group untuk cabutan bertuah.

Kalau nak join klik link kat bawah ni







Jangan lupa join Segmen : Ucapan Buat Frontliners Covid-19 yang sedang berlangsung k. Banyak hadiah untuk dimenangi. Mana tahu ada rezeki korang.

12 comments:

Cepatnya Masa Berlalu

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat sahabat2 blogger ejulz... Harap semuanya dalam keadaan sihat.. Tak berasa hampir 4 bulan tak update...