Jom join.. ^_^ Klik banner kalau nak join k..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
SEGMEN REFRESH BLOGLIST SEPTEMBER 2026
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat blogger. 😊 Alhamdulillah, masuk sahaja bulan September 2026, nampaknya ada satu l...
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...

gd luck ejulz...
ReplyDeletegood luck!!
ReplyDeletehye, anda pemenang ga, sila ke link penaja untuk tuntut hadiah yer
ReplyDeletep/s : pesanan dari penaja ;)