Skip to main content

Mini GA RM600 Disember 2013 by Emas Putih

Jom join GA dari Si Emas Putih dari negeri bawah bayu.. ^_^


Comel kan? Tapi belum dapat mengalahkan comel Kak Ton.. heHehe.. :P



As-Salam


Top Referal 
Cash RM50 + Puzzle Bernilai RM50 3D

Random
Cash RM50 x 5
Perfume Gred AAA Bernilai RM50 x 6

Mini GA RM600 Disember 2013 by Emas Putih ini dianjurkan oleh Emas Putih dan disponser oleh Emas Putih , Brado Bapak , Brado Bapak II , Lylahana Shop , Maha Mahu, Wan ComelMarqis Careno dan Iluvtour

Comments

  1. Salam singgah dari segmen yang sama... :)

    http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/2013/12/mini-ga-rm600-disember-2013-by-emas.html

    Semoga berjaya... :)

    ReplyDelete
  2. dari segmen sama ... gudluck !! jom sggh blog yana ^^

    Nazlyizan.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum..Salam Jumaat..Singgah dari segmen yg sama..Good Luck!

    jemput singgah ke blog
    azhafizah.com : Mini GA RM600 Disember 2013 by Emas Putih

    ReplyDelete
  4. Singgah sebentar bersama kit kat, hee

    Jemput singgah juga ye ^.^

    http://brightnessofcahayahidayah.blogspot.com/2013/12/mini-ga-rm600-disember-2013-by-emas.html

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum. Dari GA yg sama. Blogwalking here :)

    http://ainyrainbow.blogspot.com/2013/12/mini-ga-rm600-disember-2013-by-emas.html

    ReplyDelete
  6. Hai , salam perkenalan :)
    gooluck , and jemput singgah :)
    http://inlove-wanda.blogspot.com/2013/12/december-giveaway-by-fatin-diana.html
    http://inlove-wanda.blogspot.com/2013/12/mini-ga-rm600-disember-2013-by-emas.html
    - Jom join sebelum tamat .

    ReplyDelete
  7. semoga berjyaa.. dari segmen yg sama

    ReplyDelete
  8. Datang terjah dari segmen yang sama. :)

    http://miss-azwarsyuhada.blogspot.com/2013/12/mini-ga-rm600-disember-2013-by-emas.html

    ReplyDelete
  9. Yuhuuu. BW siniii! Ahmoy datang dari segmen yang sama!! Jemputlah singgah yee :)

    ##56

    http://ahmooyy-m.blogspot.com/2013/12/mini-ga-rm600-disember-2013-by-emas.html

    ReplyDelete
  10. Salam..datang dari GA yang sama..jemput singgah :-)

    http://purplestarz89.blogspot.com/2013/12/mini-ga-rm600-disember-2013-by-emas.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)