Balas dendam minggu lepas x dapat main. Hehe
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Kenapa macam x dapat komen?
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...

Ciayok2, rsnya if saya, nak pegang raket tu pun dh janggal. Dah terlalu lama tak main badminton
ReplyDeletexpa.. bersukan utk sihat je..
Deletewahhh..bestnya~
ReplyDelete:)
DeleteTopup terus...
ReplyDeletetopup apa? hehe
DeleteLamanya tak main badminton. Best nni main malam2 kat court
ReplyDeletekalau ada member dan masa free best main tiap2 minggu..
Deletelama aida x main badminton.
ReplyDeleteda x keje kan.
skang kalu main sure cepat letih hu hu hu hu
xpa.. bsukan utk kesihatan.. hehe
DeleteNak start main balik la.
DeleteRaket da berhabuk!
Asben skang busy dgn hiking ajer.
Wah..sesi badminton
ReplyDeletehaha all the best! rinduu pula nak main badminton~
ReplyDelete