Jom meriahkan GA ni.. ^^
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Kenapa macam x dapat komen?
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...
TQ join giveaway Siqah. Good luck!
ReplyDeletetq
DeleteGoodluck :)
ReplyDeleteIka datang singgah sini. https://ikashoid.blogspot.my/2018/04/menang-ga-lea-azleeya-review-jali-ohsem.html
tq
Deleteall the best
ReplyDeletetq
Deletegooodluck!
ReplyDeleteBanyak juga GA baru yg ccl xsempat join . Apa2 pun good luck ejulz
ReplyDeleteGood luck.
ReplyDeleteAida join jugak ni.
Hai... CM singgah dari GA yang sama. gud luck ye :)
ReplyDelete| Blog cikmasland |
Hi! Fatina singgah dari segmen yg sama. Good luck! :)
ReplyDeletehttp://theinfinitywords.blogspot.com/2018/05/letters-of-happiness-giveaway-by-blog.html
Congrats!
ReplyDelete