Hari terakhir dalam perkhidmatan.. Semoga dipermudahkan urusan dalam masa berpencen..
X sabar rasa nak pencen. Msh ada 28 tahun lagi nak pencen.. lama nya nak tggu.. Hehehe.
Malam tadi ejulz blog walking dan cuba komen tapi tak dapat.. Blog tengah ada masalah ker sekarang ni?
lambat lagi tu..hihi
ReplyDeletehehe
DeleteKepada pesara berkenaan, saya ucapkan selamat bersara dan semoga diberikan kesihatan yang baik pada tuan sekeluarga.. Pada Ejulz, perjalanan masih panjang lagi.. Insha Allah satu hari nanti kita pula akan melalui alam persaraan jika umur masih panjang.. =)
ReplyDeleteInsyaallah.. amin..
Deletemasih jauh lagi perjalanan ejulz tu.. 28 tahun lagi.. hehe
ReplyDeletetu la pasal. hehe
Deletetahniah sebab dah pencen..bertabahla yea masih lama lagi nak pencen
ReplyDeleteAmboi lambat lagi nak pencen tu..28 tahun :0
ReplyDeleteIngat ejulz yang pencen tadi
ReplyDelete