Skip to main content

SEGMEN AMINKAN DOA SAHABAT


SYARAT-SYARAT PENYERTAAN:

1. Follow blog http://ejulz.blogspot.com dan semua blog yg menyertai. Boleh kita sama2 menambah kenalan dan follower. Harap jujur yer sahabat-sahabat semua :)
2. Letak banner di atas ke dalam entry anda. Backlink ke entry ni.
3. Nyatakan 1 doa yang betul-betul anda nak buat masa ni dalam entry anda.
4. Aminkan doa ejulz dan letak link penyertaan di ruangan komen di bawah.
5. Ejulz akan masukkan link penyertaan di ruangan entry. Anda rajin2kanlah diri terjah entry semua peserta dan aminkan doa sahabat-sahabat kita ni. Sama-sama kita aminkan doa sahabat-sahabat kita. Semoga hasrat dan impian tercapai.
6. Tarikh tamat : Sehingga diberitahu kelak.

Nak tau apa impian ejulz buat masa ni? hehe
 
Ejulz berharap dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah. Siapa yang tak nak dikurniakan zuriat kan? Semua orang nak. Ejulz rasa dan yakin semua pasangan di luar sana mempunyai impian yang sama. Doakan ejulz k. Ejulz juga mendoakan sahabat-sahabat yang belum dikurniakan zuriat dikurniakan zuriat pada masa yang terdekat. Insyaallah. Amin.
 
SENARAI PESERTA:

1. http://www.bajuwarnacoklat.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
2. http://zzzyy.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
3. http://stnrsyfh.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
4. https://belogsjm.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
5. http://www.pokcikblogger.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
6. https://www.nurzariniismail.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
7. https://z3tty.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
8.  http://www.farhanajafri.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
9. https://cikmasland.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
10. http://www.adianiez.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
11. https://yanieyusuf.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat
12. http://darihatimissmulan.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
13. http://www.azahrahaman.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
14. http://starlavenderluna.blogspot.my/2018/05/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
15. 
 


Comments

  1. Aminnn. Semoga diberi keturunan yang soleh solehah..
    Btw sy join..
    http://www.bajuwarnacoklat.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  2. Amin. Insyaallah semoga dikurniakan anak2 yg soleh dan solehah.

    http://zzzyy.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  3. Allahumma Amiin . .
    Assalamualaikum , S.K. join . . Semoga murah rezeki . . Ameen :D

    http://stnrsyfh.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  4. insyaAllah nanti sha join, done follow sini. aminnn! semoga ejulz dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah :)

    ReplyDelete
  5. Aamiin...

    https://belogsjm.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  6. Amiiin.

    http://www.pokcikblogger.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  7. Aamiin..semoga Allah kurniakan anak yang soleh pada Ejulz..

    https://www.nurzariniismail.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  8. aamiin.. semoga doa kita dimakbul kan :)

    https://z3tty.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  9. Semoga dipermudahkan urusan ejulz. Nanti free sy join segmen ni

    ReplyDelete
  10. aamin insya-allah ada rezki ejulz & isteri tu nanti :)

    http://www.farhanajafri.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  11. Aminn ya Rabbal Alamin..akk pun punya doa yang sama iaitu moga dikurniakan zuriat yg sihat dan soleh..amin

    ReplyDelete
  12. InsyaAllah, semoga diberi zuriat yg soleh & solehah. Amin Ya Rabb...

    https://cikmasland.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html?m=1

    ReplyDelete
  13. Aamiin..semoga Allah kurniakan anak yang soleh pada Ejulz..
    Xbrapa fhm part backlink ni
    Anyway, Smga segala impian dimakbulkan

    ReplyDelete
  14. Aamiin, aamiin, semoga termakbul semua impian bro Ejulz.

    ReplyDelete
  15. bismillah. aida join :)
    http://www.adianiez.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  16. aamin.. insya-Allah moga doa dmakbulkan oleh Allah SWT aamin..


    yanie dah join : https://yanieyusuf.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat/

    ReplyDelete
  17. aminnn, semoga hajat ejulz tercapai...

    saya join segmen ni..
    http://darihatimissmulan.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  18. Aminn ejulz. InsyaAllah. Rezeki allah tu luas dn jnji allah tu pasti.

    ReplyDelete
  19. Aamiin . ..aamiin semoga Allah mendengar doa2 sahabat ccl . Ccl doakan semoga ejulz cepat2 dikurniakan cahaya mata yg comel

    ReplyDelete
  20. http://www.azahrahaman.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  21. alhamdulillah
    bagus Ejulz segmen nih

    ReplyDelete
  22. Amiin...Amiin.. Amiin Ya Rabbal Alamin... Saya pun join jugak..

    http://starlavenderluna.blogspot.my/2018/05/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  23. aminnn moga dipermudahkan semuanya

    ReplyDelete
  24. http://jamil84.blogspot.my/2018/05/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bahasa Bidayuh Serian Sarawak

Bidayuh Serian Punya Bahasa ⇩  • saya ⇨ aku • awak ⇨ amu • cantek/hensem ⇨ timengen/hensem • ya ⇨ aye • jangan ⇨ aba • tiada ⇨ anyap • taknak ⇨ agak • menyampah/geli ⇨ sidod • tahu ⇨ puan • kalau ⇨ wang • berlagak ⇨ sumbong • mana ⇨ gapih • sini ⇨ gatik • sana ⇨ ga-ih • mahu ⇨ irak • sekarang ⇨ itin • budak ⇨ anak inya • muda ⇨ ungod • pukul ⇨ paluk • jatuh⇨ jatuk • baring ⇨ nguleng • kacau ⇨ ngaco • paksa ⇨ maksa • makan⇨ maan • ngegeh ⇨ sundel • kucing ⇨ singau • anjing ⇨ kasung • nanti ⇨ matik • jalan2 ⇨ panu2 • sibuk ⇨ gago *Pelikk kan ? Tpi itulah bahasa kami BIDAYUH SERIAN SARAWAKIANS Copy & Paste. Ejulz sendiri pun x pandai bahasa bidayuh. Hehe. Kalau la mahir semua bahasa. Hehe

Akhirnya tewas 21-27/3/2022

Setelah lebih kurang 2 tahun kita dilanda wabak covid-19, akhirnya ejulz tewas juga. Walaupun telah cuba sedaya upaya melindungi diri dari wabak berkenaan untuk melindungi keluarga, sekelip mata terkena juga. Walaupun tidak tahu dari mana dan bagaimana boleh terkena, tapi kadang-kadang kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling yang sambil lewa. Dan mungkin untuk peringatan diri juga. Kecewa dengan sikap segelintir orang sekeliling? Terlebih dahulu ejulz mohon maaf andai apa yang ejulz katakan akan mengguris hati sahabat2 di sini yang merokok. Tapi inilah kenyataannya. Bukan ejulz melarang atau tidak membenarkan mereka yang merokok untuk merokok. Tapi kalau merokok di tempat yang tidak sepatutnya memang menyusahkan pihak lain lebih-lebih lagi mereka yang tidak merokok. Korang bayangkanlah bagaimana suasana pejabat dimana pekerja merokok di dalam pejabat seperti tidak ada salah langsung. Yang guna vape apatah lagi. Alkisah bermula pada 20 Mac 2022 dimana kakak ejulz yang sepatutnya

Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6

Assalamualaikum n selamat pagi.. Wahh!! dah lama rasanya ejulz x buat entri pasal bahasa Sarawak.. Faham x entri Mari belajar bahasa Sarawak yg ejulz dah buat sebelum ni.. kalau x faham jangan malu, jangan segan.. tanya je.. ejulz x makan org pun. heHe Sejak kebelakangan ni, ejulz x sempat nak buat entri sebab sibuk sgt2.. Bila dah sibuk tu, macam2 la reaksi ejulz.. memang kelam kabut laa dibuatnya.. hiHi. So, arini ejulz nak share perkataan kelam kabut dalam bahasa sarawak.. Dalam bahasa sarawak, kelam kabut bermaksud "Kamboh".. KELAM KABUT = KAMBOH Dengan kata lain "Kamboh" ni bermaksud kecoh.. ni pun kira macam "kamboh" jugak laa.. hiHi Diharap semua boleh faham ek.. Kalau x faham @ ada nak tanya, tanya je laa k.. ejulz sedia membantu.. heHe  :)