Thursday 27 February 2020

Bisnes Sosial E-Commerce Fingo (7)

Assalamulaikum dan salam sejahtera..

Ok.. Pengenalan FINGO ejulz dah share pada entry yang lepas. FINGO ni adalah platform ecommerce seperti shoppe dan lazada dimana semua pembeli2 (shopper) boleh membeli melalui dalam talian. Beza FINGO dengan shoppe dan lazada adalah bagaimana platform ini diperkenalkan. 


Lazada bermula pada tahun 2012. Dalam masa 7 tahun lazada dapat kumpul lebih kurang 1 juta user yang register. Lazada bayar medium sosial seperti facebook, youtube, google dan lain2 untuk memperkenalkan lazada. 


Yang terbaru dan yang tengah hangat sekarang ni siapa tak tau Shoppe. hehe. Ejulz sendiri pun dan banyak kali beli kat shoppe ni. hehe. Shoppe bermula dalam tahun 2015. Shoppe bayar C. Ronaldo menari kat iklan dan bayar juga media sosial seperti facebook, youtube dan google. Haa.. ni baru je dgr lagu kat youtube, keluar iklan shoppe. hehe. Dalam masa 4 tahun sahaja Shoppe mampu memdapat lebih 10 juta user yang register. Mula 2019 FINGO pula muncul. Apa yang membezakan FINGO, lazada dan shoppe? Shoppe dan lazada menggunakan selebriti, media sosial dan syarikat pengiklanan untuk memperkenalkan adanya shoppe dan lazada. Berbeza dengan FINGO membayar kepada public untuk memperkenalkan FINGO.

Haaaa.. Ni serba sedikit info yang ejulz tahu pasal FINGO ni..

Ada yang tanya ejulz dah register ker belum?? Ejulz baru je join FINGO ni. Join jadi free user je.. Jadi Shopper. Tak rugi pun join free.. Boleh usya2 dulu app FINGO ni. Ejulz pun dah cuba membuat pembelian kat FINGO ni. Insyaallah ejulz akan cerita di lain entry.. 

Kalau nak join under ejulz boleh klik SINI atau whatsapp 0168500565

atau

Hubungi:


4 comments:

  1. Numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

Cepatnya Masa Berlalu

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat sahabat2 blogger ejulz... Harap semuanya dalam keadaan sihat.. Tak berasa hampir 4 bulan tak update...