Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Thursday, 20 February 2020

Boleh PERCAYA ker ni???

Tertengok pulak iklan ni. Macam menarik. Tapi takut kene tipu macam partime lipat sampul. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚









Ada yang pernah buat ni? Cer sharing pengalaman sikit 😊 Kalau ok, ejulz pun nak cuba. Tapi kalau nak 'cekaww' duit orang jer baik x payah. Hehee






17 comments:

  1. tak pernah cuba, itulah takut tak tau kerja yang bakal di buat nya...

    ReplyDelete
  2. sekrg ni byk scammer..tu yg takut..

    ReplyDelete
  3. Zumal pernah hubungi tahun lepas, mereka ada pelbagai kerja termasuk juga bisnes mlm dan dropship.

    ReplyDelete
  4. Saya pun tak penah tau pasal ni

    ReplyDelete
  5. kalau mama la..mmg susah nak percaya perkara2 macam ni.. elakkan je la

    ReplyDelete
  6. tkut scammer ja..skg ni sng ja dorg cr duit huhuh

    ReplyDelete
  7. Numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...