Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Sunday, 9 February 2020

Zaman muda mudi


Alkisah 10 tahun. Zaman muda mudi. Main Go-kart. Masa tu xda lesen kereta. Bawa kereta pun x reti lagi. Hahaha.. Belasah je main Go-kart. Member lain berlumba kat dalam track. Ejulz pula macam orang nak bersiar-siar πŸ˜‚ Sampai 3 lap kene tinggal. Hehe



11 comments:

  1. tk pernh main go kart..hehe

    ReplyDelete
  2. Klu org minat racing ni sukalah go kart.xpe bawak bsiar2 dalam go kart.klu bawak kat hiway mcm bersiar2 nt org hon.. hehehe

    ReplyDelete
  3. haha.. pernah cuba nak main, leka yea pergi track tau2 dah tutup. endang sik dpt bertahan lama lah permainan yea ctok
    btw ijulz, kamek ada ngetag dirik tuk join GA

    ReplyDelete
  4. sekejapan aje 10 tu berlalu kan

    ReplyDelete
  5. Numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...