Alkisah 10 tahun. Zaman muda mudi. Main Go-kart. Masa tu xda lesen kereta. Bawa kereta pun x reti lagi. Hahaha.. Belasah je main Go-kart. Member lain berlumba kat dalam track. Ejulz pula macam orang nak bersiar-siar 😂 Sampai 3 lap kene tinggal. Hehe
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
CONTEST PAGE FACEBOOK "BARANG BAIK TAK RUGI BELI"
🎉 CONTEST BARANG BAIK TAK RUGI BELI – JOM SERTAI & MENANG HADIAH RANDOM! 🎁 Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat bl...
-
Kali ini ejulz nak buat satu segmen bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ” Tujuan utama ejulz mengadakan se...
-
Syarat2 Penyertaan Giveaway by ejulz & wafacw 1. Terbuka buat blogger yang menetap di Malaysia sahaja; 2. Buat satu entri bertajuk ...
-
Sejarah 2008 berulang?!! ape yg berulang? heHe.. xde apa pun, cuma ejulz arini sampai ofis seawal 7.15 pagi.. Kalau dulu2 (2008) memang dah ...

tk pernh main go kart..hehe
ReplyDelete:)
DeleteKlu org minat racing ni sukalah go kart.xpe bawak bsiar2 dalam go kart.klu bawak kat hiway mcm bersiar2 nt org hon.. hehehe
ReplyDeletehaha.. pernah cuba nak main, leka yea pergi track tau2 dah tutup. endang sik dpt bertahan lama lah permainan yea ctok
ReplyDeletebtw ijulz, kamek ada ngetag dirik tuk join GA
makseh :)
Deletetak pernah main gokart..
ReplyDelete:)
Deletesekejapan aje 10 tu berlalu kan
ReplyDeleteNumpang promo ya gan
ReplyDeletekami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*