Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Wednesday, 1 July 2020

Petang semalam punya cerita



Semalam tak tak be sihat. Pening2 je rasa kepala. Ni pun masih rasa pening. Semalam balik kerja wife ajak temankan anak jalan2 kat kampung. Pegi lorong belakang rumah yang jarang kereta dan motorsikal lalu lalang. Seronok budak2 ni. Jarang jalan2 pusing kampung. Ejulz masa kecil dulu besar ni dah selalu kena suruh beli barang kat kedai. Hehe. Kadang2 kesian juga kat kat budak2 ni. Life diorang kat rumah main phone je. Ye la kan zaman sekarang dah berubah. Bukan sahaja berubah dari segi teknologi tapi kes jenayah pun dah bertambah. 

Semoga keluarga kita semua sentiasa dilindungiNya. Amin


16 comments:

  1. seronok tu ejulz menikmati udara segar kampung kan :)

    ReplyDelete
  2. jalan-jalan hirup udara segar, moga cepat sihat ejulz

    ReplyDelete
  3. Sekali sekala dapat menghirup udara segar, memang best

    ReplyDelete
  4. semoga cepat sihat ye.. kita dulu besar2 macam tu memang kena suruh ke kedai je. asal petang je memang kena suruh g beli pisang goreng

    ReplyDelete
  5. Bestnya dapat jalan-jalan kat kampung.

    ReplyDelete
  6. Indah dan segar suasana kampung.
    Pasti hilang rasa sakit kepala tu

    ReplyDelete
  7. Aamiin.. seronok sesekali dapat jejalan camtu. Tapi kalau setiap hari lagilah kan

    ReplyDelete
  8. Budak-budak zaman sekarang nie asyik main game je... Konda kondi pun mereka tak kenal... asyik terperuk dalam rumah je...

    ReplyDelete
  9. Bersenam tu penting bg menguatkan badan dan organ dalaman..segarnya udara dikmpng😗

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...