Tuesday 29 December 2020

Keputusan Giveaway by ejulz & faizzahamir

 Assalamualaikum dan salam sejahtera buat sahabat2 blogger semua. Terlebih dahulu ejulz ingin memohon maaf kerana kurang aktif dengan blog sekarang ni. Insyaallah ada kelapangan ejulz akan aktif semula, selalu buat entry dan blogwalking di blog anda semua. Insyaallah.


Ok. Sekarang ejulz nak umumkan pemenang bagi GA yang ejulz buat pada awal Dis 2020 lepas. Sebanyak 27 penyertaan untuk kali ini. Ejulz ingin ucapkan terima kasih kepada yang sudi join GA ejulz kali ini. Terima kasih juga buat sponsor2 yang sudi sponsor untuk GA2 yang ejulz anjurkan. Semoga dengan GA, Contest dan Segmen sebegini dapat memeriahkan lagi media blogger.


Tanpa membuang masa, ejulz ingin umumkan pemenang untuk kali ini.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


 

Daripada 27 peserta, peserta no. 3 yang bertuah untuk kali ini. Siapakah peserta no.3? Jom kita tengok senarai peserta pada link di bawah.

SENARAI PESERTA

Sekali lagi ejulz ingin ucapkan terima kasih buat semua yang memeriahkan GA yang ejulz anjurkan. Insyaallah ada rezeki, akan ada lagi GA, Contest atau Segmen di masa akan datang. 

 Kepada pemenang boleh wasap ejulz ---> https://bit.ly/3aZeslO

 

 



14 comments:

Cepatnya Masa Berlalu

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat sahabat2 blogger ejulz... Harap semuanya dalam keadaan sihat.. Tak berasa hampir 4 bulan tak update...