Iklan

My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger My Blogger

Monday, 9 July 2018

Nasi Ayam + Ayam + Kari Kambing

Terima kasih buat isteri tercinta sebab susah payah bangun awal pagi tadi sebab nak sediakan nasi ayam buat suaminya yg hensem ni. Hehehe.. Jangan muntah hijau pulak baca yer.. hehe.


Licinnnnn. Hehhehe


Kawan ofis pulak bagi :

Ayam goreng

Kari kambing

Kebetulan hari hujan. Jadi rasa lapar tu bertambah.. hehe




14 comments:

  1. mesti lah licin yang masak tu pulak isteri yang tercinta kan..tapi memang betul pun kalau hujan je mesti lapar dia lain macam je..

    ReplyDelete
  2. SEDAPNYA NASI AYAM DAN KARI KAMBING..FUHH..LICIN.

    ReplyDelete
  3. Pergh!! Rezeki tu.. Lebih jimat bila bawa bekal dari rumah kan ejulz..

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah, ejulz.
    cepat la gemuk kalu gini :) hi hi hi

    ReplyDelete
  5. lama jugak aida x buat nasi ayam.
    ramadhan ari tu, langsung tak buat tau.
    in shaa Allah weekend ni nak buat la.
    nasi ayam ni simple aje nak buat.
    ayam... nasi... sup... cili... kicap... salad.
    siap!

    ReplyDelete
  6. Sedapnya nampak simple tapi menari dan menyelerakan untung orang ada isteri hehehehe kita nak kena masak sendiri...

    ReplyDelete
  7. alahai tgh lapa tgk lak lauk...aiseh nak jugaaa

    ReplyDelete
  8. Puuuneh, nyamai nyak ejulz 😊

    ReplyDelete
  9. Fuhhh, rezeki berganda! Kari kambing tu nampak menyelerakan 😊

    ReplyDelete
  10. Air tgn isteri mmg the best kan Walaupun tanya telur goreng jak...Hihi

    ReplyDelete
  11. amboi sampai licin,,sedap sangat ni..haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...